Weet iemand een goede Multiplayer shooter met bots naast TS2 en UC? TS2 heb ik namelijk al gehad en vond ik af en toe wat herhalend, UC ken ik ook maar daar kun je niet veel instellen m.b.t. bots e.d. Spoiler Sorry als dit weer zo'n onnodig topic is. :{
Dat heeft helemaal met smaak te maken. Ga wat reviews lezen en je bent er zo uit. Probeer anders even de game in de winkel ofzo.
Heeft geen bots, en ik geen Live. Maar Geertbargeman heeft eigenlijk wel gelijk ja. Kun je in UC: LC wel instellingen doen met de bots enzo? :{
ja ma toch nog vlug antwoorden voordat de mods het sluiten ontopic: timesplitters3 zou dat bevatten maar ik ben niet zeker
mech assault heeft een mode met bots, grinder, alleen dan gaat het erom hoeveel mechs je in je eentje of met z'n 2en kunt afmaken, ze gaan dus allemaal op jou af
Dit is een opsomtopic, topics die weinig nut hebben omdat iedereen wat anders vind. Lees reviews, daar haal je de meest informatie uit, lees threads over een bepaalde game hier op het forum om er meer over te weten te komen, en ga bij vrienden een mp spel spelen. Veel succes nog Deze gaat dicht.