Ik ben op zoek naar een hack 'n slash game voor de PC. Iemand die een paar >goede< games voor me kan opnoemen? Alvast bedankt voor de reactie(s)
Beyond divinity Sacred Diablo 2+lod Dungeon siege Baldurs gate 2 wil ik niet echt een hack and slash noemen, dat spel gaat echt achterlijk diep
Neverwinter Nights!! Mensen zullen hier nooit snel aan denken als ze gevraagd wordt een goed spel te noemen in zijn genre, maar het is echt een goede game [geweest?].
Neverwinter nights is en blijft een goed spel maar diablo2 + lod (www.bol.com voor beide) blijft het beste.
Diablo 2 + Diablo 2 Lord of Destruction zijn de beste hack 'n slash games. Wil je een recentere game, dan ga je voor Sacred. Hack 'n slash met een aantal leuke vernieuwingen. Er is ook een goede hack 'n slash game (2 zelfs) die van Belgische makelij zijn. Hiervan ben ik de titel(s) even kwijt. Overigens is Baldur's Gate geen hack 'n slash game, zoals Destrukt-DCF(d1 dat noemde, maar een rpg. Neverwinter Nights zit er een beetje tussenin.