Goede (X)boxjes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TRGXtreme, 11 mrt 2003.

1. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een goede boxenset voor een redelijke prijs....wat raden jullie me aan? Liefst een 5.1 en wil hem ook voor mij pc en stereo kunnen gebruiken :).

Gimme some info ;).

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ff wat duidelijker, met of zonder versterker, wat is een redelijke prijs voor jou?

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    creative 5500 of 5500D

/Mod En waarom moet hij die dan kopen, hij zei: Gimme some info... ofterwel motiveer je antwoord alstublieft...

Gewijzigd door Dioga

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hierboven al genoemd door Tha Raptor hangt het echt compleet van je budget af, aangezien je vanaf een euro of 200-250 al een aardig (PC)setje hebt zoals die dingen van Creative. Ietsje meer uitgeven en je komt in de buurt van die Logitech Z-serie en nog meer uitgeven kom je meer richting hometheatre sets zoals je die in de electronica zaken ziet staan.

Als je er echt veel geld aan uit wilt gaan geven, dus laten we zeggen een budget van minimaal €1000 dan kun je beter eens een keer een bezoekje brengen aan een audio speciaalzaak om gewoon eens te informeren naar de mogelijkheden.

PS, de topic die xbox_neut geeft, zal je verder heel veel informatie kunnen geven over alle ins en outs t.a.v. het 5.1-gebeuren.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    De creative 5500D xbox is naar mijn weten een goed (5.1) boxensetje met een leuk prijsje (ong. 170 euro). Er zit een decoder is dus je hebt wel echt "bioscoopgeluid". ik ga hem zelf ook kopen...kijk op: Creative 5500D Ik hoop dat je hier wat mee hebt!!

greetz blokkie15

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk dat ik ook die Creative 5500D ga kopen ziet er wel cool uit:D:D:D

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de xbm's staan goeie setjes er was er 1 van de MM voor 50 euro die wel goed getest werd

Deel Deze Pagina