Goedkoop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tipex, 30 jul 2002.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of dit al gepost was hier maar zat net bij pricewatch op de tweakers site te kijken (http://www.tweakers.net/pricewatch/24205 ) en daar stond de xbox voor 199 euro bij media markt, dit is toch wel een geinige prijsverlaging als het klopt.

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, dat zou echt mooi zijn ja. Maar ik weet het niet hoor, al vertrouw Tweakers altijd blindelings, toch vrees ik dat dit op een fout berust. We'll see.

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer genoeg staat op de site van mediamarkt nog geen prijzen erbij maar hopelijk uis het waar:9

4. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ben daarnet nog bij mediamarkt geweest en er stond 289 euro. jahjah altijd iets goedkoper dan de rest. Dus dat van 199 euro was niet waar of het moest op een van de mediamarkten zijn.

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien die pas geopende media markt in den haag? Of was je daar net langs geweest?

6. amasis

amasis The New King

Leuk Bevonden:
    0
    kheb gebeld. Eerst zegt een verkoper dat de prijs € 299,- is, dus zeg ik dat op Tweakers staat dat de prijs € 199,- is. Hierna verbond hij me door met de computer afdeling. De verkoper die ik daar te spreken kreeg vertelde me dat ze geen prijzen over de telefoon mogen geven.:confused: :confused: :confused:

7. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt zielig :D enne nee ik was op rotterdam alexandrium geweest en weet ook dat ie bij rotterdam 289 is.

8. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het zo is dan is het bij den haag denk ik.
    Ik heb alleen vandeweek daar niet naar de prijs van de xbox gekeken maar alleen de xbox spellen die ook al een heel stuk lager lagen dan de andere mediamarkten.
    Wie gaat er ff kijken in den haag :D

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200 euro lijkt me stug. Maar aan de andere kant, ze zetten het niet zomaar op hun site denk ik:confused:

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Weird...

11. Arson

Arson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen, geloof het maar. Ik kreeg net van mijn pa de haagsche courant onder mijn neus gedrukt. En omdat ik jullie dit geweldige nieuws niet wil onthouden, heb ik het even ingescand. Het zal wel alleen in den haag zijn, en ik weet niet voor hoe lang.

De media markt in den haag is nl net nieuw. En dan hebben ze altijd aanbiedingen. Dit lijkt me voor mensen die van ver komen wel een reisje waard. Een reis kan je nooit (289 - 199 =) 90 euro kosten.

(misschien iets voor op de frontpage?)

Laatst bewerkt: 30 jul 2002
  12. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan

Laatst bewerkt: 30 jul 2002

Deel Deze Pagina