ik wil dus een eigen website hebben. dus www.ik wil een eigenwebstite.nl maar ik weet dat je er voor moet dokken. alleen wat is nou de beste en de goedkoopste>? laat jullie maar is horen. kom niet met gratis aan want die zijn er niet.
misschien niet helemaal wat je zoekt ga naar www.50g.com en neem er een is gratis alleen geen mooie naam kan je daarna naar www.dot.tk gaan en je krijgt een www.......tk
Tja zelf laat ik mn site hosten bij http://www.vevida.nl Niet echt goedkoop maar wel echt een superservice hoor. Een deal is zegmaar makkelijk tesluiten met ze in ruil voor een bannertje van hun ofzo Zo had ik ongelimiteerd upload ruimte en ongelimiteerd brandbreedte tot mn beschikking Nu nog trouwens hehehe. Had toen ik nog heel veel bezoekers had op mn site nog meer dingen gratis gehad. Een mysql databse etc etc Niet echt supergoedkoop maar wel een errug goede service hoor.
nou ik mag jullie weer bedanken. ik heb hier gelukkig weer veel aan. gelukkig waren er geen mensen bij die zeiden lycos. PS maar error wat moet ik invullen bij url???? bij redirection??? laat het me ff weten als je wil