Goedkoopste XboxLive site

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jansmit, 16 mrt 2010.

1. jansmit

jansmit Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey
    Ik ben opzoek naar een site waar ik goedkoop een xboxlive abonnement kan kopen? Ik ben nu op deze site terecht gekomen: www.xbox-live.be, volgensmij is dat een van de goedkoopste? nu vroeg ik mij af als jullie daar ervaring mee hebben...

edit:
    Oeps dit hoort hier blijkbaar niet gepost te worden, sorry.. verwijder maar haha, ik begrijp dat ik het daar niet over kan hebben:p

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt meer als reclame maken (aangezien die nog geen 6 dagen bestaat), dan dat je werkelijk geinteresseerd bent in de prijzen die die site biedt. Of is dat toeval?... *ehm*

Als je het mij vraagt: slechte / vage faq en zou het zeker niet alleen om de prijs doen om daar wat te kopen; er zijn genoeg alternatieven waarin in dit forum over gesproken wordt en met google kom je zo met de top 5 bedrijven die dit ook doen en iets duurder zijn, maar zich intussen wel dik hebben bewezen.

Conclusie: kies verstandig, snoep een andere site. :+

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je kan het er volgens mij opzich wel over hebben als je gewoon zelf wat informatie zoekt of anderen informeert over goedkope live points/xbl codes of de ervaringen van anderen zolang je niet specifiek reclame maakt, maar er is een specifieke [Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc. voor waar het naast games ook dikwijls over XBL points enzo gaat.

Daar heb je dan waarschijnlijk ook meer kans op succes met je vraag :)

4. jansmit

jansmit Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties, en even ter info ik ben hier niet om reclame te make:p zoek slechts een goedkope site voor een abonnement (niet voormijzelf maar als cadeautje voor een broertjes van mijn vriendin). Heb net een mailtje gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Ik vind inderdaad de Faq een beetje vaag, en snap er niet zoveel van. Ben vanplan ze uit het buiteland te bestellen, heb even op ebay enzo gekeken en zag daar ook wel wat mooie prijzen opzich. Het voordeel is dan dat je ebay als tussenpersoon hebt.. als iemand nou een goede tip heeft moet hij het zeggen! , laat nog wel wat van mij horen

Wat ik mij nog afvroeg, maakt het uit of de kaarten bijv uit duitsland komen? (daar zag k wel veel dingen vandaan komen) of uit England

Deel Deze Pagina