Goedkope Controller S uit VS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maniac, 21 jul 2002.

1. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Guys,

Ik heb hier al enige threads zien staan omtrent dit onderwerp en vooral de uiting omdat deze zo duur zou zijn.
    En inderdaad, in de winkels bij jullie (woon in Belgie) zijn die wel duur. Je kan hem trouwens bij Bart Smit online bestellen maar die kost je ook 43€ (shipping costs inbegrepen)
    Ik heb de mijne zopas besteld in Amerika op www.dvdempire.com
    Alles bij elkaar geteld (prijs+shipping costs) moet ik ongeveer 36€ betalen (35.4$). Volgens mij een waardig alternatief voor de spectaculaire prijzen bij ons.
    Deze prijs is wel voor verzending naar Belgie maar aangezien jullie net om de hoek liggen zal dit niet zo veel verschillen.
    Misschien val ik met deze thread weer in herhaling (alweer dat onderwerp) maar ik denk dat ik misschien hiermee enkele gasten uit de nood help. ;)

Greetz,

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey bedankt voor de tip en je link, das dus niet sarcastisch bedoelt.

Dank je wel onze belgische xbox gamer, god bless you my child!

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heej gaaf dankjewel!!

Hoe bevalt de contoller S je?

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij 'em nog niet heeft ontvangen.

Cool, thanks voor de link! :)

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Beste landgenoten,

Let er wel op dat de kans groot is dat de douane pakketjes van boven de € 22 (excl. verzendkosten) eruitpikt en er douanekosten bovenop gooit, alsook BTW. Dan ben je dus direct een stuk duurder uit...

6. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in, Twi.
    Maar in het leven moet je risico's durven nemen, het leven is aan de durvers, zeg ik. :)
    Nu, ik heb al enkele gasten gehoord die dit ook laten overkomen hebben waar ze niks van importkosten hebben moeten betalen.
    Waarschijnlijk zien ze deze wat over het hoofd omdat het niet echt een grote verpakking is eh.
    We zullen zien eh, ik hou jullie op de hoogte, guys.

Greetz,

7. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maniac... ik zou graag zeggen dat je gelijk hebt, maar ik heb een keer lingerie voor mijn GF besteld bij Victoria Secret en daar kon ik naast het toch al niet lage bedrag voor de items zelf plus de verzendkosten ook nog eens 90 (!!) piek extra btw / douane-payoff voor betalen aan de postbode... Ik kan je zeggen dat dat toch mindere verrassingen zijn... en dat was echt een minuscuul pakketje zonder enig gewicht of wat dan ook, dus daar let de douane niet zo erg op. Zat volgens mij zelfs gewoon in een envelop.

Gelukkig is het het wel waard geweest, want het resultaat (GF in die lingerie) mag er meer dan wezen... :)

8. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn order al gecancelled,ben eventjes op de site van ons douane geweest en daar stond effektief dat alle pakjes boven 22€ belast worden met tax en accijnzen. Daarmee dat ik dit dus gedaan heb.
    Mijn vriendin gaat in september een week naar USA ik ga mij er dus direkt twee laten meebrengen.
    Bedankt voor de info eh gasten.

Greetz,

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    NIET DOEN DUS!

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er GIFT opzetten kon je tot 100 gulden gaan, in € weet ik dat niet. Zo moeilijk doen ze niet hoor, ik bestel al jaren al m'n kleren uit Am. + cd's/dvd's/spelletjes enz. Van alle paketten heb ik een keer moeten betalen maar daar stond per ongeluk een prijs op van 350$, beetje suf opgestuurd van fam.
    Anyways, ik zou hem gewoon bij Bart Smit, als dat zo is, bestellen. Anders dvdboxoffice.com, istie ook 43€. Topzaak, net weer een dvd'tje ontvangen: Jay & Silent Bob strikes back. :9
    Spelletjes van 55€ krijg ik ook nooit belasting over.

11. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten er dan wel nog GIFT willen opzetten eh.
    Inderdaad, als ze er da opzetten moogt ge tot een hoger bedrag gaan.
    Maja, ik ga het risico toch niet nemen hoor, ik kan hem misschien wat vroeger hebben als ik hem bestel ma toch.
    Trouwens, bij Bart Smit is het niet de originele van MS. Kijk maar eens goed.
    Buiten die Dimensionplus winkel weet ik geen enkele online store die hem in belgie of nederland verkoopt.
    Ma 60€ vind ik toch wa overdreven.

Greetz,

12. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    dvdboxoffice.com is inderdaad een aanrader, nooit problemen mee. En: Gratis shipping (en nee, no catch). Let wel even op de prijzen, deze zijn in Canadeze dollars en niet Amerikaanse, dus het is een stuk minder duur dan in eerste instantie lijkt.

De S Controller is niet beter dan de normale, maar voor kleinere handen issie wel wat geschikter. Vind hem alleen niet even stevig als de normale.

Laatst bewerkt: 23 jul 2002

Deel Deze Pagina