Ik heb op dit moment 1 controller maar wil er graag eentje bij kopen om zo af en toe te multiplayeren met mn broertje of met vrienden. Ik vind alleen €40 een flink bedrag daarvoor! Daar koop je een spel voor joh Wie heeft er goede ervaringen met controllers van andere merken? En dan natuurlijk ben ik ook geïnteresseerd in de prijs ervan
Ik heb slechte ervaringen met een controller van een ander merk. Ik zou toch één van Xbox kopen of een 2e hands.
ik heb een andere van een merk iets met data iig heb hem bij de intertoys gekocht voor 24,95 € anders vraag je op xbazar naar een extra controller
ja maar dat is een psx. Ik heb geen ervaring met controllers van een ander merk, maar die kunnen toch ook wel van een goede kwaliteit zijn. Kzou ff wat reviews lezen.
Een vriend, X-ray, heeft ook zo'n andere gekocht, voor ook 25,- geloof ik... Maar dat ding is met Tony Hawk helemaal stuk gegaan, die knoppen reageren nu heel slecht, over de shoulderbuttons nog maar te zwijgen. Een MS-controller kost misschien wat meer, maar dan heb je ook wat...
Tja.. dan toch maar een MS controller Zijn die trouwens nog bij de Mediamarkt ofzo goedkoper? of ook gewoon 39/40?
ik heb zo'n thrustmaster ding, en kan zeggen dat de orginele toch echt wat beter zijn. Vraag anders je broertje wat mee te betalen.