De volgende Nintendo staat alweer voor de deur en ik wilde vragen waar je de spellen voor een spotprijsje kan kopen. Ik zie maar weinig spellen goedkoop!Xbox 1 spellen zijn weer wel goedkoop...
Animal Crossing - 29,99 (Digifan, Mediamarkt, Intertoys) Billy Hatcher - 9,99 (Futurezone) - 15,00 (Intertoys) Donkey KOnga 2 + Bongo - 25,00 (Bart SMit/E-Plaza) Donkey Kong Jungle Beat - 19,95 (Intertoys) Time splitters 3: Future Perfect - 9,99 (Futurezone) Dit is maar een heel klein aantal, maar de games zijn dus echt wel behoorlijk goedkoop. Ok, Resident Evil 4 en een enkele andere topper is iets duurder, maar die zijn ook een stuk nieuwer.
Ik denk dat de gamecube bezitters zo'n 2 maanden moeten wachten en dat dan alles veellll goedkoper is!
nou,, modder-eter zegt t al,, net als de xbox(1) markt is de gamecube markt(bijna) ingestort Alles is heelgoedkoopen zal nog goedkoper worden in de komende maanden
ik heb met mezelf afgesproken geen games meer te kopen totdat ik de Wii en zelda heb, hoewel, kheb eigenlijk te veel geld...
Sommige games worden nog steeds voor 60 euro verkocht of zijn haast nergens meer te krijgen. Staat op budgetgaming ergens 28 euro, blijkt het niet op de site van de betreffende winkel te staan. Zoek zo nog steeds Mario Golf en Mario Kart voor leuke prijsjes.