Hee Mensen.. volop goedkope games bij het computer collectief!! http://www2.comcol.nl/bestel/syv____1.htm geeneen game boven de 35,-!! kwam het toevallig tegen.... erg relaxed...*) mzzls, -=[AtC]=-
Goed zo Ik vertrouw dat toch maar niet zo online kopen je weet nooit wat je toe gestuurd krijgt!! Maar voor de mensen die dat wel doen is dat zeer goedkoop Zijn de verzendkosten wel ingerekend??? Wie doet dat wel???? Dead to rigths wordt een plantinum game
Goed gevonden hoor, Weet je ook of er verzendkosten aan vast zitten(Edit* ja 5 euro lezen ukkel, oh ok) en of er ook games voor de andere consoles zijn. Ik vind hun zoekfunctie niet optimaal. Thanx...
ze hebben ook een aantal normale filialen... als je niet van online kopen houdt..... ik geloof dat er één in Amsterdam zit....
Kwoon in belgië Btw hebben ze dan eigenlijk geen verlies met zo'n lage prijzen???? 15 euro is toch wel zeer goedkoop he
deze site vind ik ook erg amaturistisch eruit zien. Ik zou het dan zelf in de winkel kopen, en er zijn ook geen andere mensne die ervaringen hebben met deze site. En koop zelf alleen bij betrouwbare
omdat de site vrij crappie is en dat ja daardoor niet gelooft dat deze gasten het echt wille verkopen. je krijgt echt geen vertrouwe er word geen uitleg gegeven,.... spijtig mja
het computercollectief is best een groot bedrijf.... ik snap niet waarom ze zo'n crappie site hebben... maarja, met zulke prijzen moeten ze ergens op bezuinigen.....