Goedkope surround-set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door J.faber-m.faber, 5 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xbox-gebruikers,

Ik heb een poging gedaan om de eindeloze threads met tips en suggesties over surround door te ploegen. Audiofiele gamers die haarfijn uitleggen hoe je een geweldige set samenstelt van 1000 euro of meer... ik heb de gouden tip voor iedereen die tegen een bescheiden prijs wil genieten van surround-sound op de Xbox. De naam is: Thrustmaster 5.1 surround system, nu te koop voor 179 euro bij Bart Smit. Het enige wat je hier nog bij moet kopen is de advanced scart kabel voor de Xbox (gaat ook direct je beeldkwaliteit wat vooruit). Alle benodigde kabels zijn bijgevoegd. Het geluid is echt heel respectabel, de uitvoering is vrij robuust en de prijs is ongekend laag voor een surround set! Home-cinema sets met een optische digitale ingang die je nodig hebt om je Xbox mee te kunnen aansluiten, kosten minstens 450 euro. Dus doe je voordeel met deze tip!
    En moderators: doe nou niet alsof ik dit in een van die eindeloze threads had moeten zetten.

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Merk: Logitech
    Type: Z-640
    Soort geluid: 5.1
    Vermogen: 7,3W RMS
    Subwoofer: 1
    Vermogen Subwoofer: 25,5W RMS

Is dit niks dan????
    Kost maar 80 euro, of is hij dan niet surround ofzo? kan iemand mij vertellen of dit een geschikte set is voor games te spelen?

4. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook naar gekeken, maar heeft geen optisch digitale ingang, dus is alleen in stereo te gebruiken met de Xbox. Je hebt echt een set met een optische digitale ingang nodig.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Nee sorry, hij bevat geen decoder, die het geluid omzet naar "DD 5.1" dus je krijgt gewoon stereo geluid uit alle centertjes.
    Maar je kunt voor al deze vragen beter naar de antwoorden op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3] gaan, want daar wordt je ook wel geholpen...het heet ook niet voor niets zo! :{

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik zou toch eerder voor die creative gaan dan die van thrustmaster, en voor 250 euro heb je ook een erg goede van sony, die ik heb!

7. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg beste Blokkie, grapjas,

Begin nou niet weer over die threads over surround waar duizenden replies in staan en waar ik al uren vruchteloos rondgeneusd had voordat ik deze thread begon...|:-

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij probeert blokkie aan firstblitzer uit te leggen dat gerichte vragen in dat topic horen gesteld te worden.

Niet zo prikkelbaar :+

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Er bestaat ook nog zoiets als een [​IMG] FUNCTIE |:-

Maar ik zal wel ff voor je zoeken hoor...:mad: (ik lijk wel gek)

Dit zijn threads OVER deze set...
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=24661&highlight=creative 5500

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25855&highlight=creative 5500

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25607&highlight=creative 5500

10. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Was niet naar Blokkie bedoeld... ik vind alleen die 3 mega-threads over surround sound volslagen onhandelbaar geworden. O-) Alleen als je precies weet wat je zoekt, kun je de searchfunctie gebruiken.

11. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, beste mensen:
    Zoals je hier kan lezen zijn er voor minder dan 200 euro verschillende surround-oplossingen voor je Xbox. En dat is echt een geweldige toevoeging!
    Vanmiddag heb ik Lord of the Rings deel 2 bekeken met surround-sound en kreeg acuut kippenvel. En afgelopen nacht heb ik urenlang weer opnieuw Halo gespeeld omdat dit met surround een nieuwe dimensie krijgt: je kan nu horen van welke kant je vijanden komen aanrennen dus word je minder snel verrast... je gaat er helemaal in op *)

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... deze thread is dubbelop, en gaat na 11 posts al nergens meer over...
    Dolby discussies kunnen verder gevoerd worden in het centrale Dolby-topic.

>> Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina