eey mensen, ik heb net gelezen dat er een rijtje goedkope xbox games op 12 januari worden verkocht; ------------------------------------------------------------------------- Binnenkort kun je voor je Xbox wel heel goedkoop een aantal (goede) games aanschaffen. Microsoft gaat vanaf 12 januari 11 titels drastisch omprijzen. Waarschijnlijk gaat het hier om restpartijen en zul je dus er snel bij moeten zijn. Zie het lijstje hieronder voor jouw mogelijke aankopen. - Amped: Freestyle Snowboarding : €9 - Amped 2 : €9 - Crimson Skies: High Road To Revenge : €12 - Dead or Alive: Xtreme Beach Volley ball : €12 - Grabbed by the Ghoulies : €9 - Kung Fu Chaos : €9 - Links 2004 : €9 - Project Gotham Racing : €10 - Rallisport Challenge : €10 - Top Spin : €12 - Voodoo Vince : €9 ------------------------------------------------------------------------ weten jullie waar ik ze kan kopen *)
ik vindt dit niet geloofwaardig klinken, bovendien was er geloof ik al een thread over, weet je zeker dat die games ZO goedkoop worden? Edit: Post 400
er is heir al een ander topic over?? maar ik dacht dat het voorlopig alleen een actie in frankrijk was.. want er is nog helemaal niets bekend over zo'n actie in nederland. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=65541
Lees de [faq]Huisregels[/faq] eens door. erg handig . We hebben ook nog speciaal voor nieuwe mensen de Newbie Mini-FAQ. Lees die svp even door. Ook hebben we een handige [search]Zoekfunctie.[/search] En zoals Tim NL al zei, een andere thread die over precies hetzelfde gaat staat in dit forum . Gelieve daar verder te gaan.