Goeie, goedkope, compatibele router

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Seroth, 1 nov 2004.

1. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb ff een vraagje:

Ik heb 'n chello internet verbinding dus ik kan niet direct connecten met xbox live, maar heb 'n router nodig. Op zich niet zo erg, ik heb 't geld ervoor maar ik had ergens gelezen dat sommige routers niet compatibel zijn met xbox live. Welke zijn dit wel? En wat is de goedkoopste hiervan (aangezien ik nergens anders een router voor nodig heb, wil ik geen dure met onnodige functies of whatever)? Alvast bedankt voor alle hulp!

Seroth

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    een router niet compatible met xbox live???
    nog nooit van gehoord dan zou je pc het ook niet moeten doen lijkt me
    sweex routers zijn goedkoop en lkkr makkelijk te installeren

3. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah I dunno zoiets stond er volgens mij óf op de site van xbox live (microsoft) of op de site van chello...Ik weet verder zelf ook niet hoe of waarom, ik weet alleen dat ik 't ergens gelezen heb en liever niet 't risico loop een verkeerde router te kopen. Tuurlijk zal ik die wel weer kunnen ruilen, maar ja, toch onnodig om weer heen en weer te gaan naar de winkel he. En ik wil natuurlijk alsnog weten welke idd goedkoop en makkelijk zijn. Maar die van sweex zijn dus goed volgens jou? Zal 't in gedachte houden, en nog wat andere reacties afwachten voor de zekerheid ^^

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb een sweex en die zijn echt makkelijk te installeren, als me pa een kabeltje naar beneden trekt heb ik live :) wat ie dus binnenkort gaat doen (halo 2, nfsu 2, forza _O_)

5. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Sitecom , broadband router , 30 euri , kunnen 4 PCs en een printer op...

6. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ook nog wat adresjes waar ik deze eventueel kan kopen? die sweex of die sitecom?

7. Rovak

Rovak Guest

www.kieskeurig.nl, zeer goede site waar je producten kunt vergelijken, probeer die eens

8. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    hmhm, thanks, maar daar staat natuurlijk niet bij of de router compatibel met xbox live is. En ook niet of ie makkelijk of moeilijk installeerd, etc.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor een lynksis routerje gaan....erg goed :D

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    een goedkope sweex etech of connect (weet niet preciesde naam) zijn perfect. Ga naar www.paradigit.nl. Kijk naar een onder de 30 euro met 4 poorten enje zit altid goed. Ik heb 2 verschillende van deze goedkope modems van verschillende merken. BEide werken fantastisch met meerdere pc's en een xbox werkt ook prima. (op mn casema kabelverbinding moest ik ook per se en router ertussen doen).

edit, zoek naar deze op de site, die heb ik dus ook en werkt perfect.
    10007585 Sitecom xDSL/Cable Router+4 Prt Sw+P.Svr € 29,00

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  11. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks for alle hulp mensen! Heb uiteindelijk een sweex routertje gehaald en hij werkt perfect! Eindelijk dus weer xbox live, en tegelijkertijd m'n pc'tje online. Anyhoo, bedankt voor de hulp dus!

Deel Deze Pagina