iets met een geweer. oke, flauwe opmerking. Ik neem aan dat je bedoelt first person shooter? dan kan ik Halo zeker aanraden of serious sam, dat is echt een fragfest.
First Person of Third Person? First Person: Halo, Timesplitters, UC, RtCW Third Person: Splinter Cell, Metal Gear Solid
Je heb shooter games in alle soorten en maten. Wat wil je? FPS, 3rd Person, Rail, gun (ala house of the dead) etc Dan heb je ook nog verschillende types van FPS b.v. Het beste wat je kan doen is wat reviews lezen, kijken welke titels je het meeste aanspreken en dan is het makkelijker voor ons om een advies te geven. Ik ken makkelijk een lijstje opnoemen maar of je daar wat aan hebt? Buiten dat wordt dit dan alleen maar een opsom topic die waarschijnlijk uiteindelijk gesloten gaat worden.
FPS: RTCW, MOH, Operation Flashpoint 3rd Person: Brute Force Rail: Panzer Dragoon Orta Gun ( House of dead )
ja jongens, dit topic gaat echt ergens heen Anyways, ik denk dat je gewoon eerst voor jezelf ff moet nagaan wat voor shooter je nu eigenlijk wilt, en dan wat recenties aflopen, en wat centrale topics hier lezen over die games, op deze manier krijg je een wat meer inzicht in wat er beschikbaar is...al die games die nu op de grote hoop gegooit worden hiero schiet denk ik niet echt op
hmmzzz hitman sweet hoe duur is ie eigelijk nu ergens bedoel je zoiets als True Crime Streets of LA of Black9
Opsomtopic..... iedereen heeft een andere mening, dus daar heb je niet zoveel aan. Tip: lees reviews, daar word je wijzer van.