Als je van Final Fantasy achtige RPG's houdt (dus turn based gevechten, summon spells en random encounters...veeeel random encounters) is tie super
Ik zit inmiddels op ruim 26 uur speeltijd en ben denk ik op 3/4e. Het enige nadeel is de vele random encounters, en de objecten en spreuken hiertegen werken niet echt. Ik ben niet zo'n fan van Turn based gevechten in RPG's dus dat werkt dan niet mee.
Het feit dat ik er desondanks toch ruim 26 uur in heb geinvesteerd zegt denk ik voldoende over de overige elementen.
De graphics zijn echt ge-wel-dig (voor de gba natuurlijk) en het leukst is dat je je verworven magische krachten gebruikt om de puzzels ed. op te lossen.
Mocht je hem nemen, kijk dan even door de lange intro heen, je bent namelijk wel enige tijd bezig om echt in het spel te komen, omdat het verhaal aan je wordt geintroduceerd.
Samen met Advanced Wars is het de game waarin ik de meeste tijd in heb gestoken.
hopelijk voldoende info
oh ja nog even een hint: Als je twijfelt over de aanschaf van gba games, denk eens over het gebruiken van emulators en ROM's. Ik weet dat we hier antipiracy zijn, maar de kracht van de gba zijn de coole portable games, dus emulatoren zijn daar absoluut geen vervanging voor, maar om de gameplay even te bekijken is het super. (om de admins toch te vriend te houden zal ik ook geen sites ed. posten, en die ben ik trouwens toch vergeten..hehe)
Laatst bewerkt: 4 jul 2002