Golden Sun

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Chaos, 4 jul 2002.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb iemand Golden Sun voor de GBA? En zo ja, is het zijn geld waard en is het echt een grappig spelletje, ik haat het namelijk als een spel blijkt te zuigen. :r Alvast bedankt!:+

2. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Final Fantasy achtige RPG's houdt (dus turn based gevechten, summon spells en random encounters...veeeel random encounters) is tie super
    Ik zit inmiddels op ruim 26 uur speeltijd en ben denk ik op 3/4e. Het enige nadeel is de vele random encounters, en de objecten en spreuken hiertegen werken niet echt. Ik ben niet zo'n fan van Turn based gevechten in RPG's dus dat werkt dan niet mee.
    Het feit dat ik er desondanks toch ruim 26 uur in heb geinvesteerd zegt denk ik voldoende over de overige elementen.
    De graphics zijn echt ge-wel-dig (voor de gba natuurlijk) en het leukst is dat je je verworven magische krachten gebruikt om de puzzels ed. op te lossen.
    Mocht je hem nemen, kijk dan even door de lange intro heen, je bent namelijk wel enige tijd bezig om echt in het spel te komen, omdat het verhaal aan je wordt geintroduceerd.
    Samen met Advanced Wars is het de game waarin ik de meeste tijd in heb gestoken.

hopelijk voldoende info

oh ja nog even een hint: Als je twijfelt over de aanschaf van gba games, denk eens over het gebruiken van emulators en ROM's. Ik weet dat we hier antipiracy zijn, maar de kracht van de gba zijn de coole portable games, dus emulatoren zijn daar absoluut geen vervanging voor, maar om de gameplay even te bekijken is het super. (om de admins toch te vriend te houden zal ik ook geen sites ed. posten, en die ben ik trouwens toch vergeten..hehe)

Laatst bewerkt: 4 jul 2002
  3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker wel het mooiste spel op de gba vind ik.
    maar ik kom nie echt meer verder dus speel het nie meer.

ik zit vast in zo'n bos waar je de hele tijd 4 kanten op kan en je kom uiteindelijk weer de hele tijd uit bij de plek waar je begonnen bent in het bos best weird.

4. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet daarzo Force gebruiken tegen de boomstam waar dat mannetje in springt.

vervolgens het mannetje volgen.

5. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zou zeker dorspelen want sommige latere summons (+:cool: zijn errug mooi hehe

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej. weet iemand een heel erg vet spel op de GBA?

7. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Golden Sun kwam toch ook op Gba?:confused:

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mweheheh ja duh daar gaat de hele thread over. De vraag is dus of iemand nog andere leuke spellen weet... :)

9. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Advance Wars is ook wel een vette game!

Deze heeft bij een aantal sites een 10 gehad, geloof ik. heb hem zelf trouwens ook gespeeld.

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem maar gekocht en inmiddels ook uitgespeeld (in de vakantie) en het was het zeker waard, ik vind het zelfs het beste spel dat ik tot nu toe op de GBA heb gespeeld! Ik deed er 31 uur over, het einde is nogal plotseling. Maar het was zeker leuk.:+

Deel Deze Pagina