Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Platforms Xbox 360 - Playstation 3 ~ Uitgever Activision ~ Developer Eurocom ~ Genre FPS Shooter ~ Release datum Fall 2011 Activision will be tightening up the graphics on 2010's GoldeneEye 007 for the Wii—the re-imagining of the 1997 Nintendo 64 game of the same name—bringing it to the PlayStation 3 and Xbox 360 as GoldenEye 007 Reloaded. See? Making its grand debut on the Xbox 360 and PlayStation 3 platforms for the first time and built from the ground up on a brand new engine, GoldenEye 007: Reloaded is an innovative and contemporary take on the legendary James Bond adventure, GoldenEye. With striking HD visuals, realistic environments and blistering fast gameplay running at a consistent 60 frames per second, GoldenEye 007: Reloaded is the true HD James Bond experience that shooter fans around the world have been waiting for. Featuring unprecedented player choice, the game boasts immense replayability with new offerings that include new ‘Mi6 Ops Missions’ and robust peripheral gameplay with full PlayStation®Move with Sharp Shooter functionality. GoldenEye 007: Reloaded also takes multiplayer to new heights, maintaining and improving its renowned four-player split-screen action and adding full, adrenaline-pumping 16-player online matches with more maps, weapons, characters and game modes than ever before.
Ooooo shit dus toch? Zolang ze er offline multiplayer voor 4 personen in stoppen en een super online mode instoppen wordt dit een hit. Optyfen met die Call of Duty's die niets veranderd zijn, eens tijd voor een nieuw hoofdstuk in online shooters. ALLEEN WAAROM STAAT DANIEL CRAIG OP DE COVER FFS.
Ja dat lijkt er wel op Ik ben waarschijnlijk weer eens te voorbarig. Ik hoop veel meer arcade a la 007: Nightfire, dat was ook echt een super online game.
http://www.gametrailers.com/video/facility-gameplay-goldeneye-007/723584 Sorry hoor maar de manier waarop je de game bestuurt ziet er toch kut uit? Telkens zo'n camera die heen en weer gaat omdat je met de crosshair naar een kant moet van het scherm om daar te kunnen kijken.
Who cares? Dat is met de Move. Ga jij met de Move spelen? Game krijgt tot nu toe iig behoorlijke punten.
Maar wel net onder Rage, BF3 en waarschijnlijk MW3 en als ik dan moet kiezen voor een nostalgie trip naast bovenstaand shooter geweld ga ik echt wel voor Halo anniversary
mn pa belde me net heeft deze game voor me gekocht, ben benieuwd... ben dit weekend bij mn pa dus morgen zal ik mn indrukken posten!!! ik weet dat mn pa het in ieder geval wel cool gaat vinden haha dies fan van dit soort games... ookal kijkt hij alleen mee... nja ben benieuwd morgen heb net nog wat filmpies en reviews gelezen en lijktme wel erg gave game... graphics wat minder, maar als de gameplay goed is maakt dathet wel goed ^^ Heb wel ff bij de achieves lopen spieken, 007 diffiiculty is dat harD? en kan je daar gelijk mee beginnen weet iemand dat? en hoe hard is 007 diff?
007 is idd de moeilijkste difficulty. En bij Quantum of Solace vond ik deze supermoeilijk! Maar heeft natuurlijk ook te zien hoe goed je bent. Ik ben niet zo goed .
Zeer slechte timing dit . Maarja kunnen we hem in januari voor een prikkie van eBay afhalen. Koop ik hem tegelijk met Bloodstone zodat we er weer flink tegenaan kunnen. Quantum of Solace vond ik qua singleplayer veel leuker dan de gemiddelde Call of Duty game!
Haha, leuk dat je vader mee kijkt mijn vader is nog van de oude stempel, t scheelt niet veel of hij luistert muziek met casettebandjes.....
Na het kijken van de review op gametrailers lijkt me dit niet de moeite waard. De MP wordt amper gespeeld en de SP schijnt een slechtere versie te zijn dan de Wii betreft gameplay. Jammer, had veelbelovend kunnen zijn.
vanmiddag paar uur lopen spelen, en vind het een HELE gave game!! ben geen multiplayer gamer dus de multiplayer zou ikniet gaan spelen. de grpahics zijn miss niet super, maar ik vind ze aceptabel maar het spel zijn het bond gevoel .. de gameplay vind ik echt TOP (en hwhah me pa vind em ook vet ookal kijkt ie alleen maar ^^)
QL op GB gekeken, de MP zag er wel erg gaar uit, een hele slechte versie van CoD. De SP leek wel oké, het eerste level was wel herkenbaar. Misschien dat ik 'm daar ooit nog eens voor haal, en daarnaast was er nog een soort spec ops mode waar je alles kon instellen, dat zag er ook wel leuk uit, zelfs met een paintball mode.
ik vind zoiezo de singleplayer belangrijker bij games.. ik vind het jammer dat sommige games zoals cod maar een singleplayer van een uur of 6 hebben.....