Aangezien de film nu op tv is, leek het me wel leuk om een groot GoldenEye topic te openen Blijft echt geweldig om te zien, hoe mooi GoldenEye nagemaakt is. Vooral de facility en de bunker. GoldenEye is naar mijn mening nog steeds het beste spel aller tijden, alles klopte gewoon. Heerlijke gameplay en geweldige multiplayer. Alweer 7 jaar oud, maar nog steeds onovertroffen! Post hier je mening over GoldenEye voor de n64 greetz!
V8. En de game voor de N64 was gewoon geweldig, er zullen geen betere shooters zijn (jah, halo 2 maar die is er nog niej )
Druk bezocht topic! wist dat GoldenEye populair was Ik vind het ook een van de betere bond films, maar dat komt vooral omdat de game erzo goed op lijkt. Heeft gewoon iets heel moois, omdat te zien GoledenEye vs Halo? 3-0 Halo is top, maar GoldenEye nog wel een paar klassen beter! Neem alleen al het om de hoek kunnen sneaken, dat mis ik ehct bij shooters tegenwoordig. Net als met halo, je kan bijna nooit ff sneaky iemand beschieten (behalve sniper natuurlijk) bij Goldeneye keek je ff snel om hoekie, schoot je, en dook je weer weg. Was echt goed uitgewerkt. mijn benieuwe of perfect dark zero ook maar eenigzins in de buurt komt, maar reken er niet op...
ik vind goldeneye op bepaalde vlakken ook beter dan halo...tuurlijk grafisch wint halo, maar goldeneye had me langer in zn greep en de levels en missies hadden meer variatie
Het spel was echt meesterlijk gemaakt en heb hem ook platgespeeld, de levels zijn echt goed gemaakt en je kan alles zo herkennen uit de film.
Toen was hij vet, maar de N64 controller leent zich gewoon niet voor shooters, xbox controller daarintegen perfect Met de 2 strakke thumbsticks, als er een fatsoenlijke N64 controller was had ik dat wel een extreem strak spel gevonden, maar halo boeit me echt meer...
Die controller was juist perfect! Heerlijk precies mikken kon ik er mee, en die gele camera butto's waren ook erg handig. Ik vind het verhaal van halo niet zo boeiend. ik schiet gewoon liever russische soldaten neer dan aliens. Net als dat ik de wapens van goldeneye veel beter vind. Gewoon oerdegelijk pistolen en machine geweren. Was trouwens weer erg cool om te zien, de library leek perfect, ent als de missie. Wordt je ook in het begin door 2 man onder schot gehouden. En daarna met de tank, was ook erg leuk verwerkt in het spel. En de train, 1 van de betere missies. Vooral het einde, dat je de vloer moet openlaseren. Straks komt ook nog dat stuk dat je natalya moet beschermen, als zij op die computer gaat inloggen, was wel lastig stukkie!
Het beste spel ooit is misschien wat overdreven, maar GoldenEye was zeker een van de beste van de vorige generatie. Perfect hoe Rare alle scenes van de film wist te verwerken in het spel. Zeker een meesterwerkje in dat opzicht. Zijn "opvolger" Perfect Dark vond ik ietsje tegenvallen vooral vanwege de setting en het framerate-verlies tijdens de multiplayer sessie's met bots. Neemt niet weg dat ik zeer benieuwd ben naar Zero!