[PC] GoldenEye (nintendo 64)

Discussie in 'Games' gestart door gaizka, 16 jul 2004.

1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Sinds ik van de week mijn nintendo 64 weer eens onder het stof vandaan had gehaald om oude herinneringen op te halen speel ik weer regelmatig GoldenEye, wat blijft het toch een sublieme game!

Grafisch inmiddels natuurlijk achterhaald, maar nog steeds heel aardig. De gameplay is nog steeds van een ongekend hoog niveau evenals de sublieme besturing.

Enkele dingen die nog steeds erg goed zijn (zelfs voor vandaag de dag): het reageren van soldaten als ze op verschillende plekken worden geraakt, bijvoorbeeld het hinken als je een soldaat in zijn been schiet.

Een ander goed punt zijn de afwisselende objectives, van documenten uit kluizen halen tot het redden van geizelaar die onder schot worden genomen.

Kortom een legendarisch game, en er zijn nog steeds weinig games waar ik net zo veel plezier aan beleef als dat ik nu met deze inmiddels 7 jaar oude game beleef _O_

Mischien leuk om hier herinneringen op te halen over GoldenEye, wat is jou bijgebleven van deze game???

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    dat ik toen ik het spel uit had gespeeld super blij was, en een half uur rond heb zitten te rennen in de huis kamer :)

en ik het spel toen met cheats ging spele, en als maar die raket ging opblazen, maar ik kon niet dood gaan door de cheats dus ging ik de hele tijd door het vuur rennen zonder dat ik dood kon gaan.
    Dat vond ik fantastisch

Maar het spel was super goed :)

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    dattie enorm lange cheats had :D

4. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snif mooie herhineringen dat spel als ik er weer aan denk wat ik wel niet er aan beleeft heb snik.
    Ik ga hem ook weer eens uit mijn kast halen.
    Ik vind dit spel altijd nog een van de beste shooters allertijden echt een kunstwerkje.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ja ik heb er ook een hele hoop plezier aan beleefd.
    vooral bij die missie in de jungle:D

6. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik heb deze game helemaal leeg gespeeld, ik vond het super, jammer dat ik de nintendo niet meer heb anders had ik hem ook weer het stof gehaald, maar het mooiste das het super vervolg van het spel, PERFECT DARK, dat was echt een meester spel en er zijn weinig games zoals die, wapens met dubble fuctie en als je lampen kapot schiet werd het ook donker, mega vette levels, daar zate ook 4 oude maps van goldeneye in. In dat spel reageerde je mensen ook heel realisties, ze gingen bijvoorbeeld versterking hale, maar het allervetste was ook de multiplayer, waar je tegen bots kon spelen die ook heel moeilijk waren,maar goldeneye en perfect dark waren de mooiste spellen van n64, soort van halo, maar dan op de n64

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Perfect dark o man die vond ik nog better goldeneye man die game was echt tha bomb

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik vond zelda ocarina of time ook STEEN goed.
    maar ik heb toen altijd veel meer lange plezier gehad met de games van vroeger.
    ik bedoel kijk nou naar mario op de super nintendo enzo.
    dat bleef leuk.
    en de games van nu die worden snel saai.. zoals games die je snel hebt uitgespeeld.
    vroeger waren de games moeilijker vind ik.

9. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    D@master ik mag jouw wel jij houdt ook van die ninty games _O_ _O_

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :)
    ben ook niet zo oud nog(13 :cool:
    heel veel gamers zeiden nintendo is kiddy man.
    stap naar een ps2.
    ik zeg zo: Nou en waarom vind ik het dan leuk?
    ik heb een eigen mening!

en toen had mijn broer me overgehaald een xbox te kopen vanwege de graphics en ik vind de xbox de beste _O_

maar vroeger mario... dam wat was dat lollig met yoshi allerlei stuff uithalen en telkens opnieuw:)

11. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou dan vertel ik jouw wat ik ben 14 en hou nog steeds van mario zelda metroid enz echt allemaal gelul dat het kiddy is.
    Mij gaat het altijd om de kwaliteit en zelda enz zijn altijd en altijd al kwaliteit geweest.
    _O_ _O_ _O_ _O_

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies I like Your Style:)

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond de besturing van golden eye juist echt zwaar belabberd.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    mha je moest het doorhebben vind ik.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @ D@ Master, Dat van die kiddy games....dat vind ik nou ook. Kiddy games zijn gewoon vaak leuk. Ik heb er de grootste lol mee gehad. Toch is het een leuk argument tegen NGC bezitters...sommige vinden kiddy games gewoon slechte games [wat ik overigens niet snap], en dan is het grappig dat argument te gebruiken.

Marja....ik heb zelf nooit een N64 gehad [schaam, schaam] maar ik heb hem wel is gehuurd en bij vrienden gespeeld. Echt geweldig veel lol gehad met Goldeneye MP, Mariokart, Perfect Dark etc. Ik zou echt héél veel over hebben om ze up to date terug te zien op een van de next gen consoles.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alleen heel vaak de multiplayer gespeeld
    MEESTERLIJK!!!!
    nu nog steeds
    ik weet niet waarom maar het geeft egt een geweldig gevoel als je die multiplayer doet, iets wat ik mis bij nightfire en agent under fire (EON moet ik nog in mn handen krijgen)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ja al hadden ze ook een favoriet ventje voor xbox naast master chief een character zoals mario die ook van die grappige moves heeft en levels enzo.
    is dat geen idee?

18. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die cheats waren moeilijk om te halen, elke level supersnel uitspelen

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    wat ik het moeilijkste vond was het laatste level en..
    dat level op de begraaf plaats waar je 006 ook zag ene Alex*)

20. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond die jungle level echt moeilijk want dan loop je en dan opeens tarataratataratarta s*** geweren.
    Maar het was wel een van mijn lievelings levels ;)

Deel Deze Pagina