[PC] GoldenEye Source

Discussie in 'Games' gestart door SupahMaster, 31 dec 2005.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

GoldenEye Source is een leuke mod voor Half-Life 2 ( DeathMatch ). Dit is een remake van de multiplayer fun op de N64. Nog steeds in de Alpha fase en nog maar 4 maps maar zeker leuk.

Als je Half-Life 2 ( DM ) hebt moet je t zeker proberen.

btw Iemand hier die t ook speelt?

Info

Bron, http://www.goldeneyesource.com

Screens

Meer media en screens zie http://mods.moddb.com/4506/

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    HL DM vind ik persoonlijk nix aan, Counter Strike Source daarin tegen wel. Super chille online shooter _O_

Ik denk niet dat ik GoldenEye Source ooit zal gaan spelen. Heb alles al uitgespeeld namelijk in de N64 op het moeilijkste moeilijkheidgraad, paspoort 007 :cool:!. Ok het ziet er beter uit maar het voegt voor mij niet echt wat toe...MP is misschien wel lachen maar ik weet niet of ze wel de originele MP mappen er in doen. Ik denk het niet...

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ze doen de orginele maps er juist alleen. Alleen maar de orginele zoals Facility.

En het is alleen maar MP.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Owja srry niet gelezen maar ik dacht dat ze ook de single player er bij deden. Want wie wil nu niet de eerste missie overdoen met de ''dam'' _O_. Damn wat een level eveneens als missie 2 (begin stukje dan) :9

Foto's worden bij mij trouwens ook niet geladen...

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

BIj mij ook niet maar hij's heel druk die site. btw check die link onderin de post effe voor screens.

EDIT: die link laad niet

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een of andere tick dat ik alle source mod games moet uittesten. Heb deze ook even gespeeld en het is wel grappig maar ik denk niet dat ik het blijf spelen daarvoor is de gameplay te saai.

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

In het begin is het leuk daarna worden de maps saai maar het is nog maar een vroege testfase. Er komen nog een hele hoop maps. Ik zal vandaag of morgen ( na het knallen ) wel effe screens maken.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het nog niet gedownload... ik zal zo is ff doen kijken wat ik er van vind ;)

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb het gespeeld, egyptian ligt me goed die map......tis alleen niet echt goed uitgebalanceerd en de maps zijn nog niet "af" maar heeft zeker potentie!

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hehe word er eindelijk gepost.

killaz heb jij ook die bug dat je sommige wapens niet op kan pakken soms. Ik kon de uzi oppkakken na er een paar keer erop te hebben geschoten maar de Golden Gun niet?

Deel Deze Pagina