[GOODIEBAG] Dubbel en dwars genaaid. Maar het is wel gratis!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mikez, 9 jun 2002.

  1. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik begin. Pleur in deze topic alle problemen die jij hebt met de goodiebag. Kon geen andere goede topic vinden dus dan maar hier.
    OK hier volgt een belangrijke mededeling.
    Mijn pakketje zou 28 mei komen. Maar tot op heden niets ontvangen. Ik heb em 26 april met post gestuurd. enfin ik had al een paar keer gebelt en ik stond in het systeem en alles klopte. Dat vertelde die ierse vrienden van me. Toen belde ik 5 juni nog een keer op waar hij nou bleef. Toen kreeg ik een NEDERLANDER aan de telefoon. Ja een echte. Het was een gast van een jaartje of 35 en hij was in een PISSIGE stemming. Niet vanwege mij / of de andere bellers maar vanwege MS. Hij kon nu even nederlands praten en aangezien neimand anders hem kon verstaan vlogen er aardig wat woorden over tafel. Hij vertelde allereest het hele verhaal achter deze actie. De communicatie tussen de telefonisten daar en MS is niet slecht maar gewoon KUT. Hij heeft hun denk ik 1 keer gezien in de maand. De telefonisten daar werken zoals vele al weten niet bij MS! Dus zij hebben er ook geen 'verstand' van. Ze geven alleen maar standaard antwoorden op altijd dezelfde vragen : "Waar blijft mn tassie bitch?" Maar het bljikt dus dat ik een maand aan het lijntje gehouden ben. Want ik kreeg via hem te horen dat mijn adres al 4 weken geblokt was! Dat wisten die engelsen die ik eerder aan de telefoon hadden maar kennelijk vonden ze dat geen moeite om te vertellen. Hij werd toen mega pissig. Ff alle agressie afreageren op MS. Want zij (telefonisten) die worden opgezadeld met al die problemen. En mn adres was geblokt vanwege het algemene postcode probleem dat weer te ingewikkelt was voor doedelzakken. Het komt er op neer dat ik nu nog een maandje moet wachten.. Dus voor alle mensen die een datum hebben gekregen (bv 28 mei) maar nog niets gekregen hebben zou ik even bellen en vragen naar JORIS. Je zou dan doorverbonden worden maar of ze dat doen keine ahnung. Want voor hetzelfde geld houden ze meer mensen aan het lijntje.

    nou tabee ik ga me ff de dood in zuipen.
     
  2. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren gebeld, kreeg een behulpzaam engelstalig persoon aan de lijn en die zei dat ik tot eind juni moest wachten, heb me adres genoemd (niet me huisnummer) en serial nummer, en hij zei dat ie eind juni komt, dus ik w8 gewoon af.
    Zolang je maar in de pc staat zit je wel goed denk ik
     
  3. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    yup dat werd mij eerst dus ook verteld. Maar toen "liegde" ze omdat mn adres geblokt was dus hij kon in nooit aankomen maar dat is nu verholpen. We wachten gewoon lekker op 3 maanden oude spellen :p woeeeiiii
     
  4. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m de 29ste ingestuurd en ik heb m al twee weken en twee dagen inmiddels!
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had oko gbeld en ik kreeg WOUTER aand de telefoon oko Nederlander. Ik moest ook mijn adres en naam opniew geven omdat alles fucked-up was. in de Computer stond dat ze mij nog moesten bellen om die gegevens op te vragen. Maar ik heb dat gelijk ff gdaan

    Dus als je die lijn belt vragen naar JORIS of WOUTER
    Joris ken ik niet, maar WOUTER helpt je echt heel goed in tegenstelling tot al die engelse koeien
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iem mij het telefoon nr geven van die Wouter of Joris of is dat gewoon costumer care dinges van MS?
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gwoon de M$ costumer care lijn, en dan hopen dat je wouter of joris krjigt
    OF je moet er naar vragen
     
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    OK thanks.
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gdaan
     
  10. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb dus gebeld. "ah mooi je preekt nederlands ok zeg het maar" "tja nou het duurt nog 10 dagen ofzo we hebben een erge achterstand" "ja ik zie het, je staat nog niet eens in het bestand"


    nou en toen vroeg ik of hij toevallig Wouter of Joris was en hij was Wouter, lucky me!!!
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA ja dat had ik ook, ik lulde gwoon engels

    Zei die wouter zo: Ben jij nederlands?
    *ja
    -Lul dan maar verder int nederlands dat gaaat een stuk makkeljiker
     
  12. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    geinig :)
    ja ik had ook gebeld..

    zal nog eens bellen en vragen of ik geblocked ben om een of andere reden.
     
  13. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    nou goeie tip dan hè mensen ?
    Eidnelijk met een normaal mens praten daar die je echt antwoorden geeft is wel zo handig. Zijn er meerdere pakketjes / adressen geblokt of gaat het tot nu toe goed hier ?
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn een heleboel gamers de dupe van. het is bij een heleboel mensjes gbeurt
     
  15. huub

    huub * Gl@diatorZ *

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb m'n pakkettie toch al.................aardig lui die van ms
     
  16. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    de mensen die hem niet hebben een beetje provoceren he!, als je niks te belangrijks te zeggen hebt doe dat dan niet.
    weet iemand tot hoe laat die wouter of joris daar werken? of hoe laat jullie gebeld hebben
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, is wel handig om te weten wanneer Wouter of Joris daar aanwezig zijn, dan kunnen we op datzelfde tijdstip even bellen.

    ---------------

    btw, the goodiebag, dat je die kon winnen bij Ray Cokes op Mtv, dat was pas een cool programma! Ik ben alleen even de naam van dat programma kwijt... 't is alweer van een tijdje terug...
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2002
  18. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik belde vrijdag en toen was joris er. Ik heb niet naar zn rooster gevraagt maja :p
     
  19. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net gebeld (Maandag 11:30) en wouter of joris was er niet.... dus moest ik het maar tegen haar zeggen.

    Ik zei zo dat ik de engelse mensen niet vertrouwden maar het toch maar ging proberen. :)

    En hij stond in de pc maar ik moest zoiets als een paar weken wachten voordat hij komt.

    Ik geloof er geen fuck van sinds ik al een hele tijd terug heb verstuurd dus bel ik nog wel een keer om dan met wouter of jorris te praten.
     
  20. O.P.G-RAMIN

    O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste zijn het geen doedel zakken;) dat zijn die gaare schotten (waar scheinlijk moet jij nog adreskunde leeren :D ) ps het zijn engelse iere want als het echte ieren waar kon je geenj run verstaan om dat ze zoosnel praaten en ene raare akcente hebben ;) wees blij ten tweede schooten spreeken zo eruug engels dat het op duitslijkt 8) en neem van mij aan die gasten lullen echt de ooren van je kop je verstaat ze voor geen ruk
     

Deel Deze Pagina