1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goodies Mafia-prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Wooffa, 20 apr 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Keb maar een klein vraagje, dus deze thread kan zo weer dicht.

    Het gaat over mijn prijs van de Mafia-prijsvraag die ik inmiddels heb gekregen. Er is niks mis met het spel, in tegendeel...het is juist een leuk spel!! Maar ik heb wel een vraag over die goodies die erbij zouden zitten. Is het de bedoeling dat die 'goodies' enkel bestaan uit een sticker [en eventueel die poster die in het doosje van het spel zat]??? Meer zat er bij mij namelijk niet bij. :'-(
     
  2. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=prijsvraag&id=35 . Als het goed is moet er dus ook nog een tshirt bij zitten. Ik snap het zoiezo niet :confused: In de uitslag staan 3 mensen die een game krijgen en in die link die ik net gaf staat dat er maar 2 games werden weggegeven. Misschien zijn de prijzen veranderd ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Stond bij die post van [volgens mij] Mirik dat ze uiteindelijk toch 3 games weg konden geven i.p.v. 2 :p*)
     
  4. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook binnen, dus ik ben vet blij. :)
    Maar van die goodies weet ik niks van. alleen een sticker.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, blijkbaar iets fout gegaan bij onze maatjes van Take 2. Ik breng het tot hun aandacht! Thanks voor het melden!
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De goodies zijn binnen gekomen bij mij. Een shirt [XXXXL], 2 stickers, een brief met verontschuldigingen en een heeeele stijlvolle hoed....Mafia-style :cool: *)
     
  7. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Shirt is iets te groot, maar de hoed is goed :)
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat vraagt natuurlijk om foto's :)!!
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, posten die hap
     

Deel Deze Pagina