gefeliciteerd Google ! gewoon de beste search engine !! van mij mag het nog es 5 jaar langer, want ik ken het pas een jaartje
Het is toch idd de beste zoekmachine die er is, zonder al die reclame bagger, maar gewoon bam hier heb je die zooi waarnaar je zoekt
Yes!!! de beste zoekmachine wordt 5 jaar. Waarom de beste? je krijgt direct wat je zoekt, geen reclame!
download die google toolbar 2.0 ! is supeeeeeeeeeeer handig je kan al je persoonlijke gegevens ineen keer laten overschrijven bij sommige plaatsen met registreren enzo. plus je hebt die google search web bar ingebouwd dus nooit meer naar www.google.com gaan ow en hij heeft een ULTRA pop-up killer die alle ads block *alles*
Gefeliciteerd Google... Maar vind wel dat ze er wat aan moeten doen, zoals een nieuw venster openen als je op een zoekresultaat hebt gedrukt....
google is the best en blijft dat hoop ik ook nog wel ff bedankt voor het niet maken van allerlei reclame shit
Google rules ik zeg altyd "google is your friend", hehe no joke maar msn wou google misschien kopen he? gehoord?? lijkt me wel bagger, google met msn integration etc, bah lelijjjk
google gefeliciteerd van mij mogen ze nog 5 jaar de beste zoekmachine blijven, moeten ze het wel reclamevrij houden eh