Gosht Recon

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox_rules, 8 feb 2003.

1. xbox_rules

xbox_rules Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in de derde missie en der komt ne troep vijanden en een tak af wat moet ik doen?

ben radeloos heb alles geprobeerd

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, dat is toch dat je 2 van die pilaren van die brug moet opblazen?

Als je daar goed de briefing bekeken had wist je dat je die groep met vijanden niet benaderen moet, en dat je beneden moet blijven om alleen die pilons te killen en dat kamp in te nemen, niet die tanks en platoon engagen

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet die missie, WouteR je bent in de war met eeeuh 7 geloof ik. Anyway xbox_rules wat je moet doen is je ene team stuur je linksbovenlangs en het andere rechtsbovenlangs. Neem wel een paar demolition experts mee, dan komt het helemaal goed.

Edit: ik hoef nog maar 3 taken en dan heb ik de Generaals rank: dus task 47/50 heb ik al:cool:

Edit nu 50/50:cool:

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  4. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op de grond gaan liggen met iedereen behalve met je demolitions xpert en dan met de rocket launcher 2 tanks mollen.
    daarna met iedereen wachten en als ze in beeld komen...afknallen....

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Opzich is ie best simpel. Ik ga altijd eerst met team Bravo ergens in de struiken liggen en zet ze op hold, maar hou mijn demolitions expert bij de hand. Met alpha team achter de pilaren gaan liggen en iedereen snipen en afknallen. Als het eerste gevaar is gaan liggen, komt de tank er ook al aan, en dan ren ik met mijn demolitions expert naar de pilaren en vuur een raket op de tank af. Daarna snel overschakelen naar Alpha team, want er komt daarna nog een groep soldaten aan..

tip: het is me ook een keer gelukt met alleen de demolitions expert en the front man van team Alpha. Zet gewoon de andere 4 mannetjes in het huisje bij de soldaten op hold. Snipe een paar ventjes dood met je front man ( bij mij altijd Ruben Prince) en zet je demolitions expert schuin achter de pilaar. Zo kan de tank of de vijand hem niet raken, en is het toch makkelijk tank schieten als ie dichterbij komt. ..

Veel succes, het is gewoon ff oefenen.

6. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    is het een vet spel, en ik weet dat het live enabled is, maar is dat met lvls of met split screen

7. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Gosht Recon

hij vroeg om advies.....

maar okay, ik zal je vragen ff beantwoorden.

1: JA
    2: Levels

Deel Deze Pagina