Ik heb vandaag een demo van Project Gotham Racing kunnen spelen. Wat opviel was dat alles nogal traag ging. Ik heb het dan niet over een lage framerate, maar over het ontbreken van een snelheidsgevoel. Net of je tegen 40 per uur rijdt ofzo. Weet iemand of dit in de full versie ook zo is, want ik heb gelezen dat er kleine verschillen tussen full en demo zijn.
hmm ik weet het niet Ik heb de full versie gespeeld, en vond de snelheid ook niet spetterend maar reed dan ook met de 3 langzaamste wagens en dan ook nog in splitscreen (framedrop dus) ff naar wat filmpies kijken
kep daar nik svan gemerkt framedrops, en ik heb toch paar dagen PGR gespeelt in canada (gehuurd bij blockbuster)
Als gotham racing, dezelfde structuur heeft als metropolis .. op de dc dan gaat het in het begin inderdaad langzaam, maar hoe verder je komt, des te snellere auto's je krijgt. Het is trouwens een fantastisch spel, goede muziek en dat kudo systeem is even wennen,maar daarna ga je echt op rijden. Dit is een spel wat ik gewoon moet kopen. Trouwens vraagje:- zitten er in de multiplayer van Halo ook bots?
In de demo van PGR die ik gespeeld heb, reed ik met de BMW Z3. Niet echt een trage auto denk ik Toch was er niet echt een snelheidsgevoel hoor...
welke view gebruikte je? Ik gebruikte bij MSR altijd de in-car view, dan heb je wel wat meer snelheidsgevoel
De demo op de dc had hetzelfde, was veel langzamer dan het originele spel, weet niet waar dat nu door komt?
Wat wouteR hierboven meldt is inderdaad waar, maakt het besturen van je auto op banen die je nog niet zoveel hebt gereden wel wat moeilijker.
MSR was eigenlijk het eerste spel dat ik vanuit de first person view reed, en daarna deed ik het eigenlijk altijd (ook bij F355 en Le Mans)
Ik had eens camera standpunt dat mijn hele wagen toonde. Zo kon ik tenminste die knappe lichtreflecties bewonderen