Bij de PU zat laatst toch zon gamecube cdtje, zon kleintje die je in je pc kon doen. Zeg ik nog zo tegen mn broertje doe hem nou NIET in de DVD speler, daar zit alleen zon gleuf in, geen lade, nou ok hij dus dat ding in andere pc douwen. Nu druk ik op eject vande DVD speler en zie ik alleen n klein stukje van die DVD en zag nog net in verkenner dat die gamecube cd erin zat, maar omdat ik al n CD bij de hand had tik ik die gamecube cd terug maar hij pakt hem nu niet en zit ergens sneaky verstopt in mn dvd speler die nu dus niet werkt
Moet dit niet in console wars staan? FF serieus, das echt balen man. Ik zou proberen de dvd lade open te doen en de DVD dus op z'n kop houden en een beetje schudden. Misschien dat dat helpt. Suc6 iig
Wouter heeft iets tegen Nintendo... ....en gebruikt elke gelegenheid om Nintendo af te zeiken... En hij heeft weer iets gevonden. Ze brengen "domme schijfies" uit...... Niet dus.... :r
Ik heb nog een snes en laten die games nou net wel in je dvd kunnen (na een tijdje proppen en beuken en gevloek!)
Nintendo neemt wraak op de pc gebruikers..... BWAHAHAHHAHAHAAA!!!!!!! IDD domme actie van Nintendo.. Ze hadden het op een normale cd moeten zetten.. En niet als stunt op zo'n pokke schijfje...]:-
Ja en verder heb je echt geen voordeel van die kleine GC schijffies, ze zitten nml gewoon in grote DVD verpakkingen..