GOW gears of war clanwereld

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gekinskedel, 24 aug 2007.

  1. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    iedereen merkt wel dat gears of war als clanwereld begint uit te sterven,
    mensen gaan zich richten op cod4 halo 3 enz.
    jammer vind ik, erg jammer.

    ik zit al weken te bedenken hoe we gears of war levend kunnen houden ookal zijn er voorlopig geen toernooien meer voor_O_:):

    hoe kunnen we dit nou oplosse met ze allen??(gears clans die het nog spelen)


    mzzl spreek jullie laterss:thumbs:
     
  2. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een toernooi opzetten, maar met al het commentaar van iedereen weet ik niet wie het wil doen
     
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    3 Kings zou toch nog een nieuw toernooi op zetten of niet soms?
     
  4. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik wist was zen xbox stuk......
     
  5. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War dood? Je in Nederland, maar dat is altijd zo in NL. Met H3 ook in het begin 1000 clans na 6 maanden misschien nog 100 ofzo.
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 leeft denk ik niet zolang is bijna precies hetzelfde als Halo 2 en mensen gaat het dan vervelen...

    Maar dta is mijn mening ik ga MoH doen totdat Call of Duty uitkomt :eek:
     
  7. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het met CoD 4 afzwakt, maar je zult toch zien dat de echt HARDE kern dus de mensen die Competive gamen toch bij Halo 3 blijft, I.V.M Lans/WCG/MLG
     
  8. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er geen oplossing voor is.
    De halo3 diehards zijn nu volop aan het trainen in halo2.
    Na halo3 komt hl2 orange uit , met een lachuuu live game team fortress 2
    Kort daarop call of duty 4 en dan Unreal tournament.
    Unreal > CoD4 > Halo3 > orange pack .
     
  9. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een Halo die hard, ik train nog niet. Ik kan Halo goed oppakken, dan gelijk ownen. Als ik er tijd in steek, dan kan ik wel bij de beste horen. (Niet Arrogant bedoelt.)

    Zelf zeg ik niet welke spel owned. Zelf denk ik dat Halo 3, het echt E-sport in Nederland gaat beginnen dan met een game zoals CoD 4, wat ook een goede Nederlandse fan base heeft komt die spel ook ver, en natuurlijk ook goed.

    Unreal, was toch echt IMO een PC game, niet echt voor de Console, maar misschien dat deze game nu verbeterd is.

    Nouja ik zie gewoon wat de tijd zich meebrengt, ik hoop dat in de komende jaren en vele lans komen.
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    Dwaas, dit zeg ik je niet omdat ik nu de dag nog steeds Halo 2 speel maar om even goed te verwoorden hoe fout je hier zit. Halo 2 is nu al laten we zeggen 3 jaar oud en nu de dag word het spel per dag nog door 250000 + mensen gespeeld. Helaas zijn er nooit veel tournooien in Nederland georganiseerd, maar dit is het geval met xbox games. De tournooi scene moet nog wat groeien hier in Nederland, laten we hopen dat dit het geval is bij Halo 3.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik denk dat alleen de halo2 fanboys halo3 veel zullen gaan spelen. De echte hardcore gamers kiezen denk ik eerder voor unreal.
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Jammer dat je het alleen maar vanaf je eigen point of view bekijkt. Ik weet dat je nu gaat zeggen dat ik Halo 2 fanboy ben etc etc maar ik ben bang dat dit er nog zo'n miljoen zijn die deze mening met mij delen. Ik durf dit niet met volle overtuiging te zeggen maar ik denk dat Halo 2 nu de dag nog steeds meer word gespeeld als GOW en COD 3 bij elkaar. En dat is ook meteen de reden waarom Halo 3 gewoon veel gespeeld zal worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2007
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Er zulle heus wel veel mense halo3 gaan spelen, maar ik vind zelf(mijn mening) tog altijd dat het nivuea op unreal een stuk hoger ligt dan bij halo2, omdat het vaak puur en alleenmaar draaide om de sniper bij de pro's. Maar 3 heb ik nog niet gespeelt.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom op Halo 2 wel veel spelers tegen, maar slechts een heel klein deel daarvan zijn Nederlanders. Ik denk dat komt door de gigantische lag nu (of was dat al?).
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo een stuk of 900/800 Nederlanders spelen Halo 2 in de laatste tijd gok ik.
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Geloof mijn maar, je houd een spel levend door veel toernooien, lans en dat soort shit te organiseren.
     
  17. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    nou laat ff dat halo2 en 3 gedoe achterwegen, bedenk liever een toernooi voor GOW ofzo
     
  18. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je tenminste niet al dat commentaar krijgt zoals bij het alpha toernooi is het mischien mogelijk
     
  19. Gimbly

    Gimbly Guest

    ik zal zeggen laat een paar clans samen gwn een toernooi organiseren maar doe het wel met duidelijke en logische regels
     
  20. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je voorstel dan?
     

Deel Deze Pagina