1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie zien heeft xbw na overleg met mij en Owner een subforum voor dit toernooi aangemaakt! Het idee om het toernooi op een andere site te doen is dan ook van de baan.

    Leuk nieuwtje: Mirik Smith (baas van xbw) heeft ook al wat prijzen ter beschikking gesteld voor de winnaars.

    Owner en ik zijn vandaag pas begonnen met de topics opmaken, vandaar dat er in die topics nog niet gereageerd mag worden. Er komt nog een topic voor de wedstrijdschema's en misschien nog een aparte voor de clans. Maar dat valt allemaal nog te bezien.

    Het begin is er in ieder geval en we gaan er hard aan werken om er een nog groter succes van te maken als 2.0 al was!~

    P'z King
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok in dit topic kan zeer binnekorter gepost worden. Dit is even het centrale topic. Hebben jullie vragen of opmerkingen we helpen jullie graag verder.

    Vanaf morgen kunnen jullie je inschrijven met team of individueel. Let op hier zijn/worden 2 verschillende topics voor aangemaakt. In het team topic: Team inschrijvingen topic gelieve alleen in te schrijven en verder niet te reageren bvd.

    Verder hier het Individuele inschrijf topic Waar je teams kan vormen als je die nog niet hebt. Good luck!

    Greetz bb/king
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs een sub forum :eek:
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wel beetje lullig voor Nemesis, die heeft toch al wat tijd gestopt in die site voor het toernooi.
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik denk niet dat Nemesis zich hier nou zo druk om maakt. Hij heeft het al druk genoeg met school en zover ik begreep moest het meeste werk nog beginnen (volgensmij begon hij daar donderdag mee).
     
  6. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @IntenZz of Darkness: Blijf van m'n account af...

    En nee ik maak me hier niet druk om, ik had zelf pas dit weekend kunnen beginnen ofzo, ivm toetsen enzo. Dus het is wel beter ook zo. Nu kan ik al m'n aandacht richten op Quality Events, daar is ook nog veel nodig.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij er zullen nog wel meer toernooien komen toch^^
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, heb overigens veel mensen in m'n xbl friendlist gespamt.
    Alvast mijn exuses jongens ;)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Klopt hier op het forum is ruimte voor meer toernooien :) ... dus het hoeft niet meer off-site geregeld te worden ... als er een goed plan is maken wij een subforum voor jullie aan
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vragen, jullie doen het, goed geregeld van xboxworld :cool: :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  11. Hey allemaal heel erg leuk en aardig dat jullie een 3.0 organiseren, maar waarom eigenlijk? Ik denk dat het toch wel duidelijk is dat ik de beste ben en dat het team waarin ik deelneem hoe dan ook wint!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een subforum voor je eigen toernooi aan dan? Schrijf je alleen je eigen team in. De rest inschrijven zou nutteloos zijn.
     
  13. Ja ik ben van plan een toernooitje te organiseren met Joene man, als prijzen hebben we al een zakje snoep en een lolly geregeld!
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dik, vraag of Farmir ook meedoet dan!
     
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt als je remember me op mijn pc doet.
     
  16. Al die andere GoW toernooi threads stonden binnen 3sec bomvol met posts.. hier post niemand? Vreemd. Hoop trouwens niet dat al die gasten die zich in die topic van SmartieZ hebben ingeschreven, denken dat dat voor het echte toernooi was -.-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker tel daar bij op dat het buiten 20 graden is en het zonnetje heerlijk schijnt ik snap er ook niks van 8)
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het mag :eek::eek:

    plzzz,,,,

    alsjeblieeeft!!! ik wil die snoep maar 3 koningkjes waarom moet je weer zo;n fijna aardige lullige opmerking maken ??
     
  19. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Off-site zou wel beter zijn geweest ivm resultaten en de brackets, maar ik had er te weinig tijd voor.
     
  20. CoNcEpT

    CoNcEpT Guest

    RiP doet mee, met alle twee de teams :)
     

Deel Deze Pagina