Ik heb dus net XBM gekocht en wil eigenlijk wel een mooi F1 spel op mijn box, maar.. Welke? Want bij een abbo op XBM kan je niet al te duur F1 2002 krijgen, terwijl binnenkort ook GP4 uitkomt. Nou vroeg ik me af welke beter zal zijn. Ik ken de GP3 wel van de pc en was niet echt onder de indruk, bovendien is GP4 nog met de auto's en coureurs van 2001, hoe lame kun je zijn Daarom vroeg ik me af hoe jullie hier over denken: Welk F1 spel is of wordt beter, F1 2002 of GP4?
Ik moet nog aan PGR en RSC beginnen, als dat niet zo was had ik ze missch. alletwee wel gekocht......neej, denk toch niet eig.... GP4 dus, was ik op dat moment erg arm geweest, F1.
ik zou i\ook voor GP4 gaan omdat ik hele goede herinernigen heb aan GP2! Opde pc! En F1 2000 vond ik een stuk slechter dus... Gp4 voor me
beter voor jou, ik zit op PGR te wachten in mijn reward pakketje helaas. maar ik wacht wel ff op GP 4, kijke wat het is
niet erg onder de indruk?? weet jij wel hoe realistisch dat spel is? beter ga je niet vinden zenne, totdat GP4 uitkomt natuurlijk greetz, Nitroke
Sja, want ik meende dus dat F1 2002 grafisch beter is en als je echt een simulator zoekt dat je dan beter GP4 kunt kopen...
Nou, Wil je alles up-to-date: F1 2002 Geef je niet zoveel om het up-to-date: GrandPrix4 Wil je veel geld besteden: GP4 Wil je minder geld besteden: F1 2002, dit geldt natuurlijk alleen als je het i.c.m. een abbo neemt. Wil je veel aan je auto's tunen: GP4 Wil je gewoon meteen lekker racen: F1 2002 Wil je hetzelfde spelen als vorig jaar: F1 2002 Wil je wel eens wat anders op je console: GP4 Ik zou na deze opsomming kiezen voor F 1 2002 hoewel GP4 waarschijnlijk beter is, omdat ik het niet zo heb op tunen, ouwe bakken en een lege pinpas...
kheb heel de serie gp tot en met gp3 op de pc en ben verslaafd, dus ik kan niet (maar moet wel) wachten op gp4. Dit is één van de redenen voor aanschaf van een xbox.
Ik zou GP4 nemen omdat dat spel veel realister is en aan de screenshots te zien ziet het er ook mooier uit als f1 2002. Veder was ik ook al een fan van gp2 en 3 dus dan kan je mijn keuze wel begrijpen. doe mij maar gp4 al is f1 2002 nu bij abo xbm voor dat bedrag een leuk tussendoortje.
Als je een echte goede sim wilt moet je gaan voor GP4. Ik vindt zelf GP3 nog realistischer dan F! 2002, afgezien van het graphics niveau dan. Maar als je nu niet echt in dat F1 wereldje zit en niet zo geeft of het nu wel of niet zo realistsich is dan zou ik kunnen overwegen om voor F1 2002 gaan omdat hij een stuk goedkoper is dan. Verder heb ik GP4 natuurlijk nog niet gespeeld dus kan ik nu niet echt een duidelijk antwoord geven
Ik was eigenlijk van plan om iig ff te wachten met de aanschaf van een Formule1 spel totdat GP4 ook uit was, maarjah ik heb F1 2002 gewonnen dus da hoeft nie meer ... Ik denk wel dat ik als ik 'm zelf zou moeten kopen ik voor GP4 was gegaan, omdat ik GP1 en 2 al helemaal geweldig vond... 3 was ietsje minder maar nog wel zeer goed. Als GP4 een zelfde verbetering kan worden als de stap van 1 naar 2 dan wordt het zeker een topper. Misschien dat ik ze strax wel allebij heb als GP4 echt zo goed wordt, als ik hoop dat het wordt
Woei... m'n moeder belde me net en F1 2002 is binnen!!! Wouter bedankt dat het zo snel geregeld is!! Vanavond maar eens mooi ff gaan gamen dan