Gp4, iemand hier er nog iets van gehoord? ik zit dus echt wel met smacht op dat spel te wachten!!! De voorstukjes op tv zijn dus echt wel gaaf! (zullen wel van de Xbox zijn ) Toejam & Earl III wordt volgens mij echt een lauw spel, dat is dus ook precies de reden waarom ik hem denk ik ga kopen. Ik had ook gehoord dat deze game gebruik maakt van een random map generator waardoor de levels nooit hetzelfde zijn als je ze nog een keer speelt. Is dit zo? Zou wel erg knap zijn van de developers om die banen dan iedere keer kloppend te krijgen....
die GP4 beelden op de TV zijn denk ik toch van de pc, maar ze zijn cker wel lau! En ja Toejam & earl III gebruikt een random map generator, ik heb die game ook wellus gespeeld op zo'n ouwe sega 16-bit, en toen zat er ook al een random map generator in
Ik vind een F1-game toch nog altijd veel beter spelen op een console. Ik wacht met smart op mijn review-exemplaar van Infogrames
Even wat mensen treiteren, das een kiddie game. Maar Trams, valt me toch van jou tegen dat je dat niet weet. Kseen vindt dat je dat zelf moet uitzoeken, omdat jij het bent. Hardcore op xbw hanger.
Kiddy Game my sweet royal ass!! Toejam & Earl kan je een beetje vergelijken de Monkey Island games...qua opzet dan he? Dingen zoeken, ergens anders gebruiken.....verder barstte de vorige delen van de humor en originaliteit...that's all I can say TJ & E staat al lang op mn favo games lijssie
Sorry hoor maar als dit niet kiddy is dan weet ik het niet meer dit spel moeten ze maar op de gamecube releasen. Edit: en grand prix 4 komt op 23 augustus uit.
Muhahahhaahhaahahahhahahahahahahahaha!!!! Edit: Hier wat meer geschrijf omdat Trams anders boos op mij wordt. Voor mij is deze game niks vanwege zulk soort plaatjes, dat trekt mij gewoon niet(wat trekt je niet Kseen?).
Zo kan ik ook wel aan 20000000000000(gelieve een aantal nullen weg te strepen...) post komen, Xenior! Alleen een beetje lachen he?? Lekker makkelijk!! Kan ik ook: BHUWahhhhhhhhhhhhhahhhhhhhhhhhhhhhhmuuhahhhhhhhhhh <knip er zelf wel in...> (PS zonder copy-paste )
Heb GP4 op pc, rulet, maar min pc'tje kan het niet aan, gaat nog meer rulen op mijn xdoos!!!!!! Echt zalig spel, meer info: http://www.grandprixgames.org http://gp4.aplhaf1.com http://www.grandprixgames.com Ik heb nog maar 1 screen gezien die zeker van xbox was en hij was wel really kickass!
gelijk omdat er felle kleuren in zitten is het kiddy? en als iets kiddy is kan het toch nog wel leuk zijn? en waarom moet een kiddy game nou gelijk op de gamecube komen, net ofdat nintendo allleen maar aan kiddy games doet, nog nooit ghoord van Resident Evil, Goldeneye, Perfect dark?
Nee niet omdat nintendo alleen maar kiddy games doet maar elke kiddy game komt wel op de gamecube uit, en ik ga echt geen resident evil spelen met zo'n debiele controller als die van de gamecube.
Zo kan ik Abe ook wel kinderachtig noemen en blij... Maar dat doe ik niet! Toejam and Eral is mischien een beetje blij enzo maar deze game staat barstensvol met volwassen humor. Wie de serie op megadrive heeft gespeeld weet waar ik het over heb!
Ik vind Abe ook kinderachtig..... Anyways, je moet spelen wat je wilt, lekker belangrijk wat iemand daarvan vindt. Als Shrek een toffere game was geweest, had ik die weer wel gespeeld. Is toch ook vrij kiddie.
Eh jawel... Maar het punt is dat Nintendo erom bekend staat voor een jongere doelgroep games te maken... Ze proberen met die games een andere imago aan te maken!!! "t wil alleen niet lukken.... Op de Xbox heb je ook wel kiddy games, alleen in mindere mate, zelfde geld voor de PS2.....