1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie nou van graffiti?
    Vinden jullie het vandalisme of kunst?
    Dus dit topic is voor vragen en meningen en ervaringen te delen:thumbs:
    Ik ben zelf ook een graff artist...


    En een foto (niet van mij)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben soms onder de indruk van mooie stukken, maar tags heb ik een hekel aan. ;) Heb je misschien wat foto's van dingen die jij gespoten hebt?
     
  3. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee helaas die had ik maar me computer is kapot gegaan:mad:. Maar als ik weer is een keer ga spuiten maak ik wel wat fotos er van.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik zou zelf ook graffiti willen spuiten maar ik ben zo bar slecht in tekenen, dat ik altijd een toy zou blijven. Dus ik begin er niet aan :D!

    Als het mooi is vind ik het kunst, is het lelijk vandalisme :+
     
  5. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha als je goed blijft oefenen word je steeds beter zo leer je het uit eindelijk.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe mooi sommige 'kunstwerken' ook mogen zijn, ik blijf het vandalisme vinden (muv waar het wel mag, maar merendeel wordt op verboden / andermans objecten gespoten). Vind het een pleegezicht dat alles is onder gespoten, alles langs het spoor, op oude (en soms zelf op nieuwe), op treinen.
    Jij zou het ook niet tof vinden als ik je spullen sloop, omdat dat in mijn ogen kunst is. Nee, zie liever geen graffiti dan wel.
     
  7. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind wel dat je niet overal op moet spuiten maar meestal vind ik het echt kunst maar taggen enz vind ik maar lelijk en vind ik vandalisme.
    Het blijft een mening ik vind het meestal kunst en taggen en lelijk spuiten (toys) vind ik gewoon vandalisme en lelijk.
     
  8. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    tags en dat vlug geklieder vind ik wel vandalisme, maar echt mooie stukken vind ik echt wel kunst. Vind het vaak echt mooi. Ik had het toevallig met een vriend van me er gisteren nog over dat het vet zou zijn als we het goed konden. We willen het wel een keer op zo'n legale muur proberen, maar ik weet toch zeker dat ik het verneuk:+
     
  9. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb even een foto toegevoegd aan de startpost om het topic op te vrolijken hier nog wat fotos.
    [​IMG]

    En in graffiti in Japan
    [​IMG]

    Niet mijn fotos!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    altijd gaaf dat er op die bouwprojecten wordt gespoten! Die houten omheining er omheen dan ;)
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Kvind het totaal niet mooi en ouderwets, ziet er toch niet meer uit dat spul. Dat het vroeger een hype was ok, maar nu vindt ik het niet meer kunnen.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    idd, zo'n wal met houten planken is idd mooier..

    :{
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Wel netter! ;)


    Ik vind van die speciale plekken ervoor opzich wel ok.. maar hele wijken vol en langs het spoor enzo vind ik het er echt totaal verloederd uitzien.
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan kijk ik liever tegen een graffiti kunstwerk aan dan tegen een houten plank. Wel mee eens dat het er vrij pauper uitziet als je in sommige delen van een stad komt waar echt veel van dit soort kunstwerken te vinden zijn. Zijn meestal ook in die gangstaaaaarhoodsss:cool:.
     
  15. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet! Jammer dat ik niet kan tekenen, deze style vind ik namelijk mooi.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het ook mooi maar wel op legale plekken. Laatst was hier een nieuwe brug binnen een week zat die helemaal onder. Maar er zaten ook echt van die lelijke tags bij.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Aan die (half) mislukte creaties en tags kan ik me soms wel ergeren, en het kan de buurt/omgeving erg neerhalen. Hier in de randstad zitten de metro's (vooral de oude) echt helemaal vol met van die neppe tags, zelfs op de vloer en plafond. :+ Dat ziet er echt niet uit, net zoals dat krassen op de ramen en creƫert meteen zo'n sfeer. Maar goed, creaties zoals in de startpost vind ik echter wel mooi alleen blijft het toch een vorm van vandalisme in mijn ogen.

    En, eh... tegen Faceplates met graffiti en tags heb ik uiteraard niks! 8)
    [​IMG]
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zeker weten.
     
  19. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    edit
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe het af en toe op de skatebaan....
    Ik ben van plan om deze zomer nog wat vetst te maken.
     

Deel Deze Pagina