Ik zit met het probleem dat ik tijdens het spelen van sims 3 rare strepen door het beeld krijg. In het begin is er niks aan de hand (5 minuten) Daarna komen er soort van flikkerende strepen door het beeld. Soort kleine lichtschitsjes. Zelfs als ik alles op het laagtse instel qua graphics instellingen. Verschillende sites gezocht voor oplossing. Weet iemand hoe je vertical sync uitzet op je videokaart? Hoe je je directx kan updaten? En de belangrijkste vraag. Of iemand nog een andere werkbare oplossing heeft. Mijn specs: AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE 4200+ Geheugen: 2048 MB Directx 9.0 C (4.09.0000.0904) Nvidea 7900 GTX 256 MB In principe moet dat toch makkelijk sims 3 aankunnen? Bij zon test zit ik ver boven de minimale systeemeisen
De pc waar ik de sims 3 op speel is butter dan die van jou, dus daar ligt het niet aan, die specs kan je aan. De videokaart zal wel kapot zijn dan.
Lijkt mij ook kapotte videokaart inderdaad, vooral omdat het na 5min komt ligt het denk aan dat je videokaart te warm word. Probeer hem anders even af te stoffen, zodat je fan wat beter kan draaien.