ik weet niet of hier al een thread of gaat,maar ik zit zo eens de verschillen te bekijken tussen de 2 versies. 1.is de Pc versie grafisch beter 2.Heeft meer voorwerpen + space station* * komt ook op xbox via live,maar ik begrijp niet waarom we zo lang op de download contant moeten wachten. maar ik wou het over HET GRAFISCH VERSCHIL van beide versies hebben. De PC versie ziet er mooier uit dan de xbox versie ( licht eraan wat voor PC je hebt he) Maar toch heb ik het idee dat de xbox versie (bijna) net zo mooi kon zijn als de pc versie. vergelijk Jade empire ( ingame ) met Kotor.... ik zeg niet dat ik Kotor grafisch slechter vind maar het had wel beter gekend...
Het probleem is bij dat spel, Hij is wel mooi, Maar het loopt als dikke stront door een tregter. anders was hij wel leuk. Maar hoe het loopt is egt poep!!!
Wat een bijster intelligente post he Kotor speelt wel aardig op de pc (systeem : p4 1,7 512 ddr,64 mb video) alleen er zijn niet veel veranderingen qua graphics.
hoort dit niet in de pc thread thuis? maar ik vind dat graphics, en zeker niet als er zo weinig verschil in zit, totaal niet belangrijk.
het maakt eigenlijk niks uit,maar geef toe het had er net zo mooi uit kunnen zien als op de PC ( nu moet je natuurlijk niet meteen een uber-PC gaan vergelijken met de xbox)
Whaha ik heb de xbox versie gespeeld wat een bout game echt slecht spel zag er niet uit, dikke framerate van allekanten. Totdat ik de pc versie ging spelen wat een pracht gamen 20 x betere graphics veel betere gameplay alles liep gewoon stukken beter. Nu heb ik ook een Uberpc "D heheh
Het hangt van je machine af ... Kotor op de pc is inderdaad grafisch beter op de PC, maar Kotor op de xbox is beter dan de gemiddelde huis tuin en keuken computer ... kwestie van smaak .. Ik had nooit gedacht dat ik RPG's op een console zou spelen ... ik had me vergist ...
Ik vind de antialiasing alleen zo slecht van Kotor, dit is bij wel meer xboxspellen het probleem. Op de pc is dit niet zo, als je een goede hebt, maar bij PGR2 bijvoorbeeld merk ik er weer niks van. Ik vind dat ze daar wat meer aandacht aan moesten besteden hoewel dit ook komt door de lage resolutie van een t.v.