Ik zat net te lezen dat Microsoft en NIVIDIA ofzoiets ruzie hadden om het geld dat lager moest van Microsoft maar zullen de kaarten er echt uitgaan wil iemand effe replyen want k spaar nu voor de XBoX Maar als die grafische kaart eruit gehaald word haal ik gewoon geld van me rekening en koop ik um gelijk dus kan iemand me wat vertellen?
Ja de grafische kaart gaat er uit uhum.. Ik denke cht niet dat dat contract zal worden verbroken.. hoogstens zal nVidia niet meewerken aan de Xbox #2
Ik denk zomaar dat hij bedoeld te zeggen dat als de NVIDEA chipset eruit gehaald zou worden door prob's dat hij hem juist nu haalt om er voor te zorgen dat hij nog een x-doos met NVIDEA heeft
Kijk ZOOI snapt mij tenminste kijk ik kan wel van mijn bankrekening afhalen maar dat mag niet van mijn mammie ik heb al 173 EURO Misschien die ik het wel maar Zooi wat jij zegt bedoel ik dus.
Cyrillus, wij snappen je niet omdat je je Nederlands wat moet opkrikken. Waarmee het overigens bij meerdere bezoekers van dit forum erg slecht gesteld is, maar dat terzijde. ;-)
Dus jij loopt te zeiken over mijn Nederlands nou de andere snappen het wel hoor maar die willen gewoon dat ik er gelijk 1 koop van mijn rekening dus wat zeur je nou?! En verder ik zou wel die XBoX kunnen kopen maar ik heb dan nog geen geld voor een spelletje dus dat kan niet hea
Ja klopt ik kreeg net een e-mail met de vraag of ik zo spoedig mogelijk, mijn xbox op wilde sturen zodat ze de grafische kaart eruit kunnen halen, hebben meer mensen deze e-mail gekregen?
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2307&pagenumber=1 Kijk daar maar daar staat de Thread. Die eerste Post met die Link klik daar op daar staat het.
]:- ]:- ]:- ]:- Natuurlijk niet.. MS wil alleen goedkoper die kaartjes van nVidia afnemen maar nVidia wil dezelfde prijs krijgen.. zo onstaan nou van die enorm domme verhalen..
oooh gelukkig maar Ikke zei iets over die mail. En nog imenad over een 800 Chip ofzo waar je 150 euro meer voor moet betalen ? Waarom zeggen ze dat dan? Maar zou je het wel onder nieuws willen zetten als die NVIDIA eruit gaat? Thanx
Je begon zelf jij zei dat de grafische kaart eruit moest ik quote jou maar heb jij dan geen mail gehad?
xbox verkoopt voor geen meter http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=17394 De tegenvallende verkoop van de Xbox treft ook nVidia. Het bedrijf levert verschillende onderdelen voor de console, waaronder een op de GF3-gebaseerde grafische chip. Momenteel is nVidia in een discussie verwikkeld met Microsoft over de kostprijs van die chips. Omdat het Xbox-contract goed is voor 15 tot 20 procent van de omzet van nVidia, zijn die onderhandelingen van cruciaal belang.