1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grafische Kaart

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 27 okt 2004.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    op welke belachelijk hoge resolutie heb jij hem wel niet 8)
    als je kijkt (ik hoop dat je de gewone drivers heb geinstalleerd) moet je in je pictogrammenbalkje kijken (bij mij is dat rechtsonder) daar moet het nvidia teken staan (ik heb hem opeens niet meer :confused: ) daar zoeken naar dingen als AA enz. bij performance, die moeten uit, als je dan nog erg veel last van slowdowns heb ligt het aan je pc en niet aan je kaart
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    pc uitzetten hoeft niet perse een voedings probleem te zijn.DIt lijkt eerder op en warmte problee.Kijk is ff hoe war Oa je kast word.En kijk ook bij Nview.En dan ff zoeken naar je temp.Nog een vraagje hoe heb je de airflow in je kast geregeled?Kijk voor je temps hoe warm de kast is bij opstarten en hoe warm de grafische kaart is (ff zoeken bij nview)en daarna naar flink wat uurtjes game (stresed) wat dan de temps zijn
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Download Speedfan even, en installeer deze.

    Na de installatie start je het programma op, en klik je op "configure". Er verschijnt een nieuw scherm, en hier klik je op het tabblad "log". Vink deze optie aan en druk op ok. Je keert weer terug in het hoofdmenu, klik hier op het tabblad "Charts". Bij analyze kies je in het pull-down menu`tje voor "voltages". Nu houdt het programma de voltages van o.a. de voeding in de gaten, en bewaard de resultaten in een logbestand. Dit bestand is te vinden in de map waar je het programma in hebt geinstalleerd. Minimaliseer nu het programma, en ga lekker gamen. Naderhand kun je in het logbestand terug zien hoe de voeding zich heeft gedragen tijdens het gamen.
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar er staan nogal wat voltages na dat pull down schermtje... welke moet ik aanvinken?

    en mijn vennetje maakt een tering herrie:confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat hoofdzakelijk om de +3.3V, +5V en +12V lijnen, vink deze drie maar aan. Vink ook de -3.3V, -5V en -12V lijnen aan (zover Speedfan deze uitleest).
     
  6. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou me de 6600GT AGP willen kopen ofwel de 9800 pro kan iemand me vertellen hoeveel deze kosten?? Of me eventueel een goeie website met de prijzen geven.

    Is de 6600GT trouwens beter dan de 9800 pro??
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag 1 =6600 gt kopen vraag 2 =prijs ligt rond de 250 eruo vraag 3/4 :ga LEZEN FOR GODS SAKE dit is nou al de 2de vandaag
     
  8. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.tweakers.net/pricewatch
    6600GT AGP is beter dan 9800 PRO
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah ach hij is beter maar dat ie zelf nog kunne lezen ook staat hier namelijk breed uitgemeten
     
  10. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tweakers.net staat praktisch alles wat je wilt weten over grafische kaarten, ik zou daar eens een kijkje nemen als ik jou was :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    wel raar
    ik heb een p4 2,6 ghz (naja beetje gekieteld) 1024 mb ram, 6600 GT
    en nog gaat lord of the rings battle for middle earth langzaam en is lelijk :mad:
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik je soms de laatste Forceware 72.10 beta drivers? Naja, laatste? Op het moment dat ik dit typ zijn er weer vijf beta`s bijgekomen 8). Daar had ik iig wel problemen mee. Ik gebruik de laatste beta van nVidia zelf, namelijk 67.22. Heb je in het beeldscherm menu`tje van nVidia soms de instellingen op high performance gezet anders? Dat maakt het ook aardig wat lelijker, ondanks een kleine snelheidswinst.

    Aan je videokaart zal het iig niet liggen :9.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ze smijten echt met beta`s :p.Ik draai iig 71.20 en dat doet het super goed geen probleem
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jah maar dat lelijke maakt niet echt uit, als het maar snel gaat

    trouwens op het moment van schrijven gaat ie opeens weer aardig :eek:

    zeker een ochtendhumeur gister gehad die 6600 GT :cool:
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik oo kwel eens met mijn 6600 GT dan gaat ie opeens flippen.... en dan pc reboot en dan doet ie et weer egt raar
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    das niet echt de bedoeling.kan zijn dat je 6600 gt brak is of je gehuegen niet goed.Voeding zou het moeten trekken.Ik zou der wel ff opletten en anders op naar de garanti.Maar waneer doet ie dit na zware inspanning zomaar plots
     
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee kheb et ff in et bgin gehad maar nu oet ie et al een hele tijd goed
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik heb het alleen met LOTR en alleen in campain
    doom 3 draait ie prachtig (liever gezegd draaide :p)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een vraagje, ik wil een nieuwe kaart gaan kopen maar sommige zijn voor AGP en sommige voor PCI. Hoe kan je zien wat er in mijn computer zit?
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon agp nemen.Lijkt me heel stug dat je een pci-e mobo hebt.(correct me if im wrong though)
     

Deel Deze Pagina