Gran Turismo 4 [PS2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 12 mei 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Eind dit jaar komt dan eindelijk het vierde deel van de Grand Turismo serie.
    Velen noemen het de beste race game ooit (is het ook :)) en het gaat er weer super uit zien.
    Waarschijnlijk gaat er ook een Online in komen maar ze doen daar nog wat vaag over.
    Maja ik denk wel dat et goed komt en er ligt overgens al een "Prologue" versie in de winkel dat is zeg maar een uitgebreide Demo die maar liefst €40 kost :{

Hier is wat media van GT4:
    Movies:
    Grand Turismo Prologue
    Grand Turismo E3
    Gran Turismo 4 Gameplay 1
    Gran Turismo 4 Gameplay 2
    Grand Turismo 4 Gameplay 3
    Grand Turismo 4 Gameplay 4

Screenshots:
    42 Screens van Grand Turismo 4 (Gamescreenshots.com)
    256 Screens van Grand Turismo 4 (Gamespot.com)

Dat was het wel zo'n beetje en morgen plaats ik nog wat links van wallpapers en wat ander stuff :)

Gr Dirk _0/

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Allemachtig! :eek:

Hier kan PGR2 een puntje aan zuigen! En dan ook nog veel meer Auto klasses :)

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Net op GameSpot:
    Dat word dus een Preview in de zomer :)

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig heb ik ook een PS2 :)

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja en geen ingame screenshots. En ja ga nou niet zeveren dat het ingame engine is want ingame staat echt wel de FSAA uit.

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is echt wel ingame, in Azié is de Proloque al uit en de pers kan em ook spelen op de E3. :)

Klik

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... dan toch maar een PS2 kopen. Binnenkort een prijsdaling v/d ps2 las ik ergens op t E3 nieuws. Weet iemand hier meer van? Als ik GT4 zie dan weet ik gewoon dat ik die moet hebben!

8. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dikkelul 3.bier,
    ik heb de Prologue versie

die's toch iets minder (jouw plaatjes) als de aankomende GT4 ,
    daar verwacht ik meer van !
    de rally moet ik zeggen ziet er erg gaaf uit in de prologue ......

het is toch nog even wachten op een speelbare GT4 (liefst volledige versie / the finishing touch)

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx tha-d! :) Zodra t zover is koop ik 'm. :)

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hehe :)

500ste Post! :)_O_

12. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een trailer gezien van GT \4, op http://www.gigex.com (heeft nieuwe naam, weet ik alleen niet meer) maar die vind ik toch ZWAAR tegenvallen.
    De trailer is snacht, alle auto's rijden zonder licht, en hij loopt niet echt soepel, hoewel dat komt door het filmpje van lage kwaliteit, maar de lampen vind ik toch wel tegenvallen, we zullen zien.

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ziet er zeer fraai uit! ps2 is nog tot heel wat in staat blijkt maar weer

waarom zijn er trouwens zoveel mensen die het altijd over granD turismo hebben ipv gran?

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het enige spel waar ik een PS2 voor zou aanschaffen... :eek: Al ben ik benieuwd hoe het spel er uit ziet tijdens het racen, omdat ik vond dat GT3 er in de replay een stuk beter uitzag als tijdens het racen.

Erg mooi _O_

15. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo kan je nou overstappen van xbox naar ps2 voor 1 spel??? snap ik nie

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    lol je stapt niet over... OMFG. hij zegt' DIT IS HET ENIGE SPEL WAARVOOR IK EEN ps2 ZOU KOPEN' Dat betekend, dat hij het een vet spel vind, EN ZO VET, dat hij er misschien wel een ps2 voor wil kopen!! DAMN FANBOYS

17. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat deze game snel uitkomt .
    Ik kan me nog 1 van die afleveringen van Gamekings van de E3 van vorig jaar herineren , dat die eikel van Sony Ned. heel stoer zegt dat er zeker met kerst (200:cool: een PS 2 met netwerkkaart en GT 4 in 1 pakket in de winkel zou liggen , pure netwerkgaming zei hij . Ik wacht nog steeds ...

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit spel en PES3 zijn hoofdzakelijk de reden van aanschaf van mijn PS2. Natuurlijk is er nog meer goeds onder de zon :p, maar GT4 moet het toch wel gaan doen hoop ik. PES3 heeft mijn aanschaf alvast rechtvaardigt :) GT3 vind ik niet zo heel leuk meer om te spelen, op de 1 of andere manier was dat een beetje over na al het racegeweld wat ik nu op de Xbox gewend ben.

Al ziet Forza er ook om van te smullen uit op de Xbox, vooral kwa features. En komt RSC2 er nog aan. Het is goed om in deze tijd een racer te zijn :cool:

19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar niet bang hoor, ik zal niet over stappen... maar naast mijn Xboxen zou het misschien wel een aardige aanvulling zijn. ;)

Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar GT4. Zoveel auto's en banen, als het blijkt dat hij ook nog eens super speelt, dan ga ik er hard over nadenken om misschien een PS2 erbij te nemen.

Ik ben denk ik iets ouder dan de meeste hier en werk dus full time, daarmee is de aanschaf van een PS2 een ' relatief klein' bedrag (helemaal na de prijsverlaging), zeker als je dat vergelijkt met mijn overige maandelijkse lasten. :)

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Allemaal Movies:
    Klik

Deel Deze Pagina