1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 Strategy Guide

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 12 nov 2006.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Darkon,

    Ik weet het verschil wel een beetje tussen deze 3 boeken.. De eerste link die je vermeld heeft een vriend van mij... Daar wordt veel in besproken over het afstellen en zulk soort dingen meer van je auto's er wordt iets meer informatie gegeven over hoe je het spel moet spelen en wat de auto's kunnen... In de tweede link wordt er veel over de auto's zelf geschreven.. wat voor model, welk jaartal enz enz... Ook heel handig boek overgens.. Dat derde boek weet ik niet precies. Weet wel dat er ook zo'n soort boek was met meer plaatjes van alle auto's soort van Art boek.. maar van deze weet ik dat niet zeker... Als je meer van het spel af wil weten dan zou ik de eerste link die je aangaf nemen.. Maar wil je ook veel weten over de auto's en hoe ze gemaakt zijn enz. dan zou ik het 2de boek nemen! Het eerste boek is bij Free record shop te koop en kosten volgens mij 15 euro.. en anders heeft een lokale gameboer hem ook wel! beide zijn in het engels!
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt.

    Ik zie dat dat boek van de engelse site over de game zelf gaat, dus hoe het is gemaakt. Die heb ik niet nodig. Ik ga voor boek 1. Bedankt
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Of anders vraag je wat dingen aan mij :+
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom is mijn Ford GT onbestuurbaar 8)

    Na 1 bocht is het profiel van de banden eraf..
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Gehehe, je geeft antwoord op je eigen vraag. Je Ford GT is zo onbestuurbaar omdat je banden na één bocht gesleten zijn :+

    Welke banden gebruik je? Toch geen qualifiying hoop ik :9
    En ook niet teveel driften en glijden. Gewoon soepeltjes de bochten door.

    (overigens is weinig profiel beter dan veel profiel. Voor droogweer ben je het snelste met slicks (volledig gladde band). Profiel dient er alleen voor om water te verplaatsten bij het rijden op een nat wegdek. Het probleem wat je hebt zijn -denk ik- gesleten banden. Je rubbercompound is na een paar bochten niet meer goed waardoor je weinig grip meer hebt.)
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Is hetzelfde toch 8)

    Maar ik rijd nu op Racing mediums. Ik ga ook heeeeel smooth the bochten door, maar wel snel smooth en daar slip je meestal een beetje bij.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij zijn racing banden bij de aankoop al slicks. Heeft dus nooit profiel op gezeten :+

    Op welke baan heb je er last van dan? En zijn het je voor of achterbanden?
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Begint bij voor, maar aangezien die snel optrekt slippe de achterbanden later ook weg.
     

Deel Deze Pagina