Ik vind dit zo'n focking naaistreek.... Eerst stellen ze de game keer op keer uit o.a. vanwege de online mode en nu schrappen ze die optie maar gewoon ff om het spel voor de kerst in de winkels te krijgen! Na GT3 is het echt 1 groot drama geweest met de GT serie. Eerst Gran Turismo Concept, daarna Gran Turismo Prologue en nu een Gran Turismo 4 zonder online mode.... Ik weet niet of ik hem wel ga kopen... Het ligt er echt aan of ze een competitie organiseren... Als ze een auto weggeven dan koop ik hem misschien wel, anders kunnen ze door de stront zakken . Dat hele online systeem van Sony is zo klote dat ze er nieteens normaal een racespel op kunnen draaien. Waarom kan je met Project Gotham Racing 2 wel moeiteloos online en heeft Polyphony er zoveel problemen mee?? Begrijp het echt niet, klotezooi...
Ik vind het ook erg jammer, helemaal omdat ze hem vanwege de online mode hem 1.5 jaar hebben uitgesteld. Mar ja, de makers van de gt serie zijn perfectionisten wat ik erg waardeer, liever een goede lange single player en later een goede online mode dan een goede single player en matige online optie, als dat zou gebeuren zal de gt serie zijn lof verspillen wat ik hun niet gun, ere aan gt, hopelijk wordt forza NIEt uitgesteld, maar das ms spel dus dat zal wel loslopen, ben trouwens erg geinterreseerd in forza, in de auto lijst van gt4 staan namelijk niet de 2 automerken die ik het gaafst vind, ferrari en porsche, die zitten wel in forza, ik ga sowieso voor alle 2, mits ze natuurlijk goed zijn
Lekker cashen zo voor Sony en Polyphony: GT4 Prologue 30-40 euro GT4 Singleplayer 60 euro GT4 Online edition 60 euro Mmmmmm....gelukkig hebben wij Forza MET online optie en MET schademodel
Precies het maakt mij ook niet zoveel uit... maar als ik een ps2 had zou ik me genaaid voelen ze melken het gewoon uit net zoals die *********** van the sims 2... Maar ja als je dus gewoon ff vet lang wacht dan hoef je maar 1x 60 neer te tellen.. en dan heb je ze allemaal in 1...
typis ps2, nou ja, ze hebben wel een race game dattek liever op mijn xbox zou willen zien, nameklijk formula1 :-( maar ja, ik ben ongeduldig aan het wachten op de ultieme race game Forza Motorsport heb hem al gaan bestellen bij de lokale gameboer ms xbox
Voor de online mode in gt4 heb ik een half jaar geleden die netwerkadapter gekocht, en nu cancelen ze die mode Net als die mode in Resident evil outbreak. Ik bedoel zo moeilijk kan het toch niet zijn om online te racen. Ik zit er sterk aan te denken om hem maar niet meer te kopen vanwege dit, maar als hij uit is zal ik hem toch wel weer willen hebben omdat ik gt3 gt3 concept en gt4 prologue ook heb.
ik heb gt4 gespeeld, vond hem zelf ook een beetje teleurstellend. valt niet echt te vergelijken met wat ze beloofd hadden; maarja het spel is nog niet helemaal af dus geen eindoordeel...yet
Als ik een PS2 zou hebben zou dit bericht mn weekend hebben verpest. Voor PS3 mag Sony wat online diensten betreft wel beter zn best doen
Ik zit er niet echt mee. Hadden ze al veel eerder moeten doen, dan had ik vorig jaar GT4 al gehad. Ik ben eigenlijk blij dat ze die online optie hebben geschrapt, anders hadden de mensen die hem niet online willen spelen nog langer kunnen wachten. Het is lullig voor de mensen die hem per se online willen spelen, maar ik ben juist eigenlijk blij. Ik wil de beste race game ooit nou eindelijk wel eens een keertje spelen.
En het ergste is is dat ze de game tig keer hebben uitgesteld vanwege 'de implementatie van een revolutionaire online optie.' Mooi niet dus :{
die moeten gewoon wat langer wachten, er zit WEL online in gt4, enkel zal je er iets langer op moeten wachten.