Gran Turismo op de PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gerbo, 10 jan 2002.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha,

Bes wel cool, GT komt op de PC en zelfs Sony heeft het bevestigd. Weer een 'reden' minder om een PS2 te kopen, want hun beste racer komt ook gewoon op de PC, dat gebeurde met MGS ook....

Best wel dom eigenlijk van Sony...

Maar ja Who Cares? }:]

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar het wordt GT Professional, dat lijkt me niet de opper topper GT versie :)

4. bla bla bla

bla bla bla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff over gt op pc

]:- ja en daar moet je dan ook eerst 2 jaar op wachte net zoals bij mgs1. tja en wie koopt hem dan nog. nee precies niemand]:-

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toen ging het niet door:

bron: spelletjesgarnaal.bespelletjesgarnaal.be

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    boeiend

wij krijgen DTM Race Driver :D Maarja die komt ook op de xbox en PS2

7. Wiekkly

Wiekkly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah zo gaat 't altijd, eerst helemaal sarcastisch (goed gespeld?) als GT3 niet meer exclusive zou zijn en als 't dan toch niet zo is, weer zeggen, ach we hebben toch DTM Driver.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het niet jammer dat GT niet op de PC komt, GT hoort bij de PlayStation,

en zeker nu er toch al een goed alternatief is is er toch niks om te treuren? Want reken er maar nie top dat ze de PC versie beter hadden gemaakt ofzo :)

9. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zo lullig als je helemaal geen rede meer hebt om een ps2 te kopen }:]

10. bla bla bla

bla bla bla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA hele goeie grap maar mag ik je er wel ff op weize dat de ps2 marktleider is (ja feiten daar draait het om)}:] dus als je hieronder ff je excuses aanbied ja goedzo dank (oja doe je zelf een lol en koop een ps2 want het overgrote deel vind toch dat de x-box suckt) met hele vriendelijke groeten BLA BLA BLA=(

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nu doen jullie allemaal wel stoer, maar toen de PS2 hier gelaunched werd was iedereen er behoorlijk sceptisch over hoor

12. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn excuses krijg je niet al was het wel lullig maar ik verveelde me en ik dacht laat ik de ps2 gasten eens gaan bokken:D , maar bij mij draait het niet om feiten maar om intresse :p als jij een console koopt omdat ie marktleider is vind ik het best maar ik kijk liever welke games erop uit zijn en komen en dan kom ik toch terug op dat de xbox rules :cool:

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja.. hoe kan de Xbox nu al marktleider zijn na 3 maanden

14. Wiekkly

Wiekkly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dan in gods naam er mee te maken:confused:
    Ik leef in het nu en dan zie ik dat ik nu maar weer verder moet gaan met SSX Tricky, THPS3, GTA3, GT3 en Red Faction. Daar komt straks ook nog MGS2, Stuntman, FFX (misschien als ik geld heb), The Getaway, MoH: Frontline en Soul Calibur 2 bij. Poepoe, worden drukken maanden voor de PS2 bezitters (en natuurlijk ook de toekostige XBOX bezitters waar veel leuke games voor uit komen):9

Oja check http://www.ps2dome.nl/ShowContent.asp?ContentID=6753 voor de beste Playstation 2 games dit jaar.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zei dat omdat er in een ander topic ook iets werd gezegd met : Nu doen jullie wel stoer blabla.. dus ik denk dan zeg ik dat ook omdat de PS2 launch gewoon mager was

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nie, maar ik denk dat de xbox launch best wel groots gaat worden. Ga maar na:
    - ze maken nu al reclame (naar mijn denken eerder als de ps2)
    - hij is goedkoper bij launch als de ps2
    - veeeeeeel flexere launch-games
    - veel mensen krijgen de kans om op een xbox te spelen en ja, als je op een xbox heb gespeelt lul je wel anders als "ps2 is marktleider en heeft veel flexere spellen, bla bla bla"
    - je hoort overal vandaan telkens positiever berichten over de xbox.

oja nog ff over deze: "ps2 is marktleider en is veel beter bla bla bla"
    de psone games verkopen nog steeds beter als ps2 maar dat zal niet lang meer duren. En vindt je het gek dat ps2 marktleider is? HET IS TOT NU TOE NOG MAAR DE ENIGSTE NEXT-GEN CONSOLE IN EUROPA, KNEUZEN!

Deel Deze Pagina