1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Bathurst rules... :thumbs:

     
    inoway vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Alleen een klein beetje TC meen ik. Verder heb ik altijd in alle games de assist uit. In Pcars staat het altijd op default. Dus als de wagen in het echt ABS/TC heeft dan heeft die het in de game ook.
    Als ik dat niet doe dan wordt het allemaal wel erg simpel, zeker met GTs. :)
    Maar blijft zo geweldig... straks maar weer even een paar rondjes Bathurst.... Viel het jou ook op dat jij ook na de eerste bocht op het lange rechte eind, steeds even naar links kijkt. Haha gek is dat. Ik heb dat ook en ik heb al meerder vids gezien van mensen die dat daar ook even doen. Komt zeker door de lage zon daar.
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Man man ik blijf het zo vet vinden.. Bathurst met dze Audi.. opgepropt in de cockpit. Kleine raampjes. Herrie, snelheid, stuiteren.. Kortom genieten...

     
    inoway en ageQned vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als mijn brake mod kapot gaat dan doe ik ook zoiets. Lol.. ik heb alleen de T3PA pedalen..

    Het is inderdaad lastig overbrengen het gevoel van VR. Maa jij weet iig hoe het is dus jij kan het begrijpen hoe vet het is..
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups echt gave wagen.. maar ook de BMW Z4 GT3 is gaaf. Dit omdat je echt voelt dat het zo klein/krap is daarbinnen. Er staat er hier een in de straat ook. Geen GT3 model maar wel de Z4 en die ziet er gewoon precies hetzelfde uit. Die man moet zich daar ook inwurmen. :thumbs:
     
    inoway vindt dit leuk.
  6. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik ben al aardig op weg in de game. Level 41 , alle auto's van Amerika en Europa. Al flink money verdiend en Sportsmanship rating A :)

    [​IMG]
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  7. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Hebben jullie ook mee gedaan aan de FIA races van vandaag ?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Heb een Manufacturers race gereden met de Gr 3 op Suzuka. Als 3e gekwalificeerd en als 2e gefinished. Heb contract met Porsche. :)
     
  9. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik rij voor bmw :)
     
  10. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Nu de FIA races van gisteren zijn afgelopen kun je de wereldranglijst bekijken.


    Bij de manufacture race hebben 14177 mensen mee gedaan , ik sta op plek 252 in de ranking.

    Ik rij samen met 1385 anderen voor team bmw. Ik sta van alle bmw rijders op de 12e plek in de ranking :)


    Bij de nations cup deden 21969 mensen mee , ik sta 704e. Er deden 762 Nederlanders mee en ik sta van alle Nederlanders op een gedeelde 24e plek.

    Ging lekker voor de eerste race dag. Nu kijken dat ik het volhoud.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2017
    inoway en NuclearGoat vinden dit leuk.
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dit weekend een nieuw circuit gepakt. Autodrome Lago Maggiore. Met toepasselijk mijn Ferrari 458 Italia GT3. PSVR + Thrustmaster T150 wheel + Playseat Challenge. Rondjes rijden, en circuit leren. Zo gaaf. Na een aantal rondjes begint het circuit te leven. Zie het als 'open training'. Ik kan iig uren rondrijden, no problem.

     
    SPELVERZIEKER en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    haha ja die VR is echt zo vet..... Super spijtig dat het maar zo'n korte ervaring is. Maar gisteren rondje 1 miljard gereden op Bathurst en nog steeds krijg ik dat wow gevoel.
    eerst een paar uurtjes met Pcars en dan naar VR met GTs... ik wil echt Pcars in VR..
     
  13. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    I finally did it. Sportsmanship rating S. De hoogste rating voor fair racen. Van B omhoog kruipen naar S was soms best frustrerend omdat als anderen mij botsen gaat het ook van mijn rating af.

    Pics or it did'nt happen :)

    [​IMG]
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hebben meer hier last van dat je geen screenshots en degelijke meer kan liken? Sind de update als ik iets like krijg ik een error en wordt de game afgesloten.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen idee eigenlijk, nog niet geproberd.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Super vet zeg,,
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ga ik ook eens testen. Ik ken het circuit niet zo goed dus het zal wel even duren voordat ik je inhaal :)

    En max 1:12.. in een F1 wagen dat dan weer wel.
     
  18. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Met hoeveel pk en welk gewicht rijden jullie met de 458 GT3 op interlagos ?
    En op welke banden ?

    Dan rij ik ook eens een rondje met mn dualshock 4
     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik neem normaal de soft bandjes en alle assist uit. Gewicht en PK’s weet ik niet. Gewoon de ferrari 458 GT3.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah zo.. ik zal deze settings ook nemen. En natuurlijk alles assist off en manual gearing.. maar dat lijkt mij logisch..
     

Deel Deze Pagina