[PC] Gran Turismo: Vision [PS3]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 aug 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Titel: Gran Turismo 5
    Genre: Sim-Racer
    Developer: Polyphony Digital
    Publisher: Sony Computer Entertainment

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm die screens die je laat zien zijn niet van GT 5. Ze noemen het Gran Turismo Vision...en kan me nou niet bepaald voor stellen dat dit beelden zijn van een next gen console. Denk ook niet dat we voorlopig al dingen gaan zien van GT 5...ze zijn er al wel mee bezig alleen dit gaat nog even duren.

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  3. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat zegttie tog...;),

het is gebasseerd op de gt4 engine maar laat de speculaties draaien (ofzow iets);)

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok my bad....sorry

Op die ondersterste screen hebben die gasten in de pit stop gt4 reclame op het pak :)

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo 5 zal wel weer erg cool worden ik hoop eigenlijk alleen op schade als ze het echt goed kunnen doen.
    Dus zeg maar als je lang genoeg door blijft beuken die auto's vlam vatten of echt niet door kunnen rijden omdat de motor dood is.
    Maar niet zeg maar halve schade dat er op een zeker moment een grens is bereikt en je nog wel gewoon door kunt rijden hoewel niet perfect meer dan.
    Maar het moet er alleen in als het goed gebeurt zo vind ik dat het met Gran turismo moet zijn het moet er alleen in als het echt goed is.
    En ik mag wel aannemen dat er meer dan 6 auto's tegelijk zullen zijn lijkt me logisch na dat voorproefje van de E3 hoewel dat natuurlijk niet de echte Gran turismo 5 was.
    Ik hoop ook op online en wat uitgebreider optisch tunen maar ik weet zeker dat het zonder die 2 dingen ook weer fantastisch word.

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Het word vast weer een toppertje die cker online gaat komen. :D

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Schade zou nu inmiddels wel een keer moeten. Excuus van dat willen de merken niet gaat inmiddels ook allang niet meer op natuurlijk.
    En kwa beperkingen ivm hardware hoeven ze het ook niet meer te laten.

Online instresseert mijzelf dan niet zo (nu geen online en waarschijnlijk in de nabije toekomst ook niet) maar het is ondertussen wel een bijna verplichte toevoeging geworden. En zeker als de PS3 kwa online service wil gaan concureren met de xbox360 dan moet een grote titel als een nieuwe gran turismo wel online kunnen.

Graphics maak ik mij het minste zorgen om. die zijn tot op heden in de GT's altijd in orde geweest.

Dat is ook iets wat eigenlijk wel een vereiste is geworden. Maar 6 auto's is gewoon te weinig. Spellen als DTM en ook F1 2005 laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om mooie spellen met veel auto's op de baan te produceren.
    En dan had DTM zelfs nog schade erbij ook.

Maar het belangrijkste punt wordt eigenlijk niet genoemd.
    Schade, online, graphics en aantal auto's is wel leuk als dat verbeterd wordt maar er is 1 ding wat echt gewoon slecht is bij GT (4).
    En dat is de AI van de tegenstanders, dat is nou werkelijk iets wat echt verbeterd moet worden. Want hoe mooi GT5/Vision ook wordt, of er nou wel of niet schade in zit, online, etc. Als die AI niet verbeterd is dan koop ik hem in ieder geval niet.

8. JeePee

JeePee Guest

Waarom is de titel van de thread veranderd?
    Het ging toch gewoon over GT5?
    GT Vision was gewoon een naam die alleen op de E3 gebruikt werd, net zoals 'Formula Next Gen' die natuurlijk F12006 of F12007 gaat heten.

Over de AI:
    Als ik zou mogen kiezen tussen de A.I. van Forza, of van die van GT4, dan zou ik toch die van GT4 kiezen. In GT4 halen ze wel degelijk in, en GT4 maken ook wel eens foutjes. Bij Forza is het onmogelijk om de eerste bocht ongeschonden door te komen, zonder een tik van iemand te krijgen.
    Wel is die van Forza een stuk intelligenter, maar zoveel irritanter.

Zelf vind ik de A.I niet zo super belangrijk. Ik wil alleen dat ze het niveau wat opschroeven, want nu is het vaak wat te makkelijk.
    Ook vind ik dat ze de A.I. onderling gelijkwaardiger moeten maken, en niet dat er één bovenuit steekt, of één helemaal achterlicht. (zoals er wel eens tussen de Le Mans bakken een Corvette rijdt, die in het echt in een lagere klasse is ingedeelt, en nu voor spek en bonen meedoet.)

Trouwens: Dat gezeik over de A.I hoor je nooit in een game als PGR, terwijl die daar toch ook bagger is |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2005
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gt 5 wordt bom!!! Kan niet anders...:)

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als deze online gaat wordt ie idd tha bom. Hoop alleen wel dat er in GT5 een schademodel zit.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er van overtuigd dat,dat er in gaat zitten, maar het is nog niet officieel bevestigd...(waarschijnlijk gaat gt5 op de volgende E3 een deel andere racegames wegblazen:p Maar misschien komt dan ook beelden van forza 2,...mmm, gaat een serieuze strijd worden...:):))

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou ik las volgens mij een paar maanden terug dat deel 5 wel schade zou hebben. Kweet niet meer of het in een interview stond....volgens mij in de PU. Maarja dan nog, ze zeggen wel allemaal dingen maar uiteindelijk komt der geen zak van. Zo zou in deel 4 ook toch online mogelijkheden zijn? :{

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar er waren problemen. Allé, ik weet niet hoe het heel plaatje in mekaar zat,maar de online mogelijkheden,...zaten in het spel, zelfs de freaks konden gt4 online spelen(veranderen iets in hun ps2 of aan de game, weet niet,heb ik in de pu gelezen). Maar het zat er in,maar het was nog niet wat het moest zijn,... weet niet juist.
    Maar die schade gaat er wel degelijk in zitten...(online deze keer waarschijnlijk ook,maar daar ga ik me niet teveel van opmaken...)

14. JeePee

JeePee Guest

PS2 was gewoon simpelweg te zwak om online te gaan. De PS2 kan nét GT4 afspelen, maar om dan ook nog verbinding te maken met 5 andere PS2's.....

GT4 is nu ook online te spelen via de PC. (dat kan dus wel, omdat de PC al het werk doet) via Xlink Kai.

15. JeePee

JeePee Guest

*kickt

Nieuwe screen:

met nog steeds GT4 op de borst van de poppetjes :'-(

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In ieder geval, toch een supervette screen !!!:)

17. JeePee

JeePee Guest

Toch is dit zeker deel 5 valt mij nu op.
    Die audi zit namelijk niet in GT4. Niet qua kleurstelling en ook niet qua model.
    In GT4 zit een wat oudere.

18. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, de "bedenker" van GT, ben z'n naam even kwijt, vertelde in een interview dat enkel die mitsubishi (of hoe schijft ge het) en die mazda in het begin van het TGS filmpje van Vision GT PS3 modellen zijn , al wat daarna in het filmpje komt is gewoon op de GT4 code, maar lichtjes aangepast. Wanneer dus alles effectief naar PS3 normen gemaakt is worden de graphics echt om van te kwijlen, nog een heel stuk beter dan die screen.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    En die screen ziet er al abnormaal uit...

Deel Deze Pagina