1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 27 feb 2004.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
  2. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al in de vorige thread is behandeld, maar ik kom niet verder bij de eerste missie van Donald Love waar je een oude chinese man moet redden van de colombianen. Heeft iemand tips?
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker!
    Eerst moet je een auto jatten (die vind je in het noorden van de map, wordt ook aangegeven waar ongeveer) en daarna moet je met die auto die chinees redden. Het makkelijkste wat je kan doen is de auto parkeren voor het gebouw en daarna van een afstand 4 gasten snipen die op wacht staan. Daarna rij je naar binnen met je auto en rij je twee gasten omver die om de hoek staan. (die zijn ook niet te snipen). Vervolgens moet je in de garages kijken voor die chinees. In sommige zitten een stel bad guys die je simpel overhoop knalt met je uzi. Chinees gevonden? weer een auto pakken en terugrijden naar het gebouw van Donald. Missie klaar! Succes!
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    doorgaand

    even doorgaan op een vraag uit het eerste deel van de thread

    @xboxrullez, je hebt je vraag eigenlijk zelf al grotendeels beantwoord. Voor de duidelijkheid nog even. Om het politiebureau in te komen moet je via een, op de kaart, doodlopende weg, je kan dan onder een tunnel door en het politiebureau in. Dan parkeer je die auto voor de muur en laat je de bom afgaan. Ga met die Chinees in de Enforcer zitten en rij weer weg via het tunneltje, hier vind je ook een ster om je wanted level met 1 omlaag te brengen. Rijd richting Pay'n spray en jat een normale auto. Laad die overspuiten, dan is je wanted level weg en kan je de missie rustig afmaken.

    Piece of cake:D

    btw, let op dat je die Chinees niet overrijdt of dat ie door de helikopter neer wordt geknald als ie naar buiten komt, errug frustrerend:mad:
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    koffiestalletjes

    nog even een toevoeging wat die koffiestalletjes betreft. Je moet er best snel tegenaan rijden om ze in de brand te laten vliegen en dat verkloot ook je auto. Een simpele tip, aangezien je toch geld teveel hebt kan je ze net zo goed met een bazooka opblazen of met granaten8) 8) 8)
     
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen hoe je bij de opdracht van Kenji op het 2e eiland waarbij je achter iemand aan moet rijden en die auto van 'em moet mollen verder komt ?
    Elke keer als ik hem beuk dan krijg ik de hele LCPD op m'n nek, het lukt me niet om hem uit z'n auto te sleuren want hij blijft nergens stilstaan.
    Ik heb ook al de hele tijd achter hem aangereden maar hij blijft dus overal rustig doorrijden.

    Greetz...
     
  7. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet precies welke missie je bedoelt, maar het makkelijkste is om gewoon naast de auto te gaan rijden en dan vanuit je auto 'm met je uzie te belagen met kogels.
    Als je hem dan paar keer goed raakt, vliegt zijn auto al snel in de brand. Zit er dan nog politie achter je aan, zoek dan van die politie-sterren, of rijd naar je paintshop(tegenover de hide-out) in Newport! :)
     
  8. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    SnIz,

    Heb ik ook al geprobeerd maar die LCPD komt dan meteen met een grote overmacht aanzetten, maar goed ik ga het nog wel een keer proberen..bedankt voor je antwoord in ieder geval...

    We komen er wel uit...

    Ltr
     
  9. Toskai-Mir

    Toskai-Mir The tsudachi saver

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nie verder me eenmissie, ben bij de eerste bazin op het tweede eiland, en moet ik naar een telefoon, neem ik op, zegt zo'n vent ga naar de televoon bij een of ander park, nu ben ik er, hoor ik een telefoon rinkelen, zie da ik bij het blauwe vierkantje sta die op mijn map is gemarkeerd, maar er is geen telefoon te vinde, en elke keer bennik te laat, waar is da kreng?
    HELP ME!!
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    SNiz iz right

    @thomasr, SNiz iz right, gewoon drive-by knallen, als je hem hebt laten ontploffen verdwijnen je sterren vanzelf

    @toskai-mir, wel es aan de andere kant van de muur gekeken|:- :9
     
  11. Toskai-Mir

    Toskai-Mir The tsudachi saver

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb het hele gebied afgezocht, net dat liedje, zwarte piet, wiederdiedewiet, ik hoor je wel maar ik zie je niet hehe:p

    Maar ff serieus, ik ben aankomen rijden via zo'n weg langs het water, een soort kade-weg, ging naar rechts, zag ik geen telefoon, hoorde hem wel, tussen die dingen op de grond door gereden naar de gewone stadsweg, geen tlefoon, uitgestapt, overal gekeke, nergens telefoon te zien, waar moet die dan staan? ken het geen bug zijn ofzo?
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Telefoons staan toch aangegeven op de map?
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Telefoon staat voor die grote bocht die de lucht in gaat, en naar de grote brug leidt.
     
  14. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen alleen zit nu alvast, ik moet de missie The Getaway doen. Ik moet een grote auto hebben, ik neem telkens een bus, heeft nog iemand tips voor een andere auto?
    Maar ik moet met die bus in de blauwe marker gaan staan, er stappen 3 kerels in, we rijden naar een bank ofzo, hun gaan naar binnen en plegen een overval. Nu moet ik weer terug naar die blauwe marker op dezelfde plaats, alleen zonder wanted level, maar als je het overval doet, krijg je meteen 3 sterren. Heeft iemand een goeie tip wat ik moet doen??

    Waneer ga je eigenlijk naar het 2e eiland?
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Die 3 sterren horen erbij, komt omdat die 3 gozers een bank beroven. Ik zou geen bus pakken, gewoon een auto met 4 deuren, daar passen makelijk die 3 mennekes bij. De bus is te langzaam, personenauto's zijn sneller.
     
  16. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, had een Maffia Sentitel genomen, door de pay en spray gereden, weer terug, missie gehaald. Moet nu met een vuilniswagen rijden zonder damage ergens heen. Die missie heet Blow Fish, alleen ik haal hem niet omdat het heel donker is.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  17. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor de missie Bomb da Base: Act II?
    Ik moet met 8 Ball naar de haven, ik krijg een sniper.
    Ik schiet al die kerels die daar staan(in een soort cowboy pack) neer, en 8 Ball moet dan een bom op dat schip neerleggen, alleen 8 Ball gaat al op het schip naardat ik het 1e schot heb gelost. Wat moet ik doen om 8 Ball het te kunnen laten doen? bijv. Waar moet ik gaan staan?
     
  18. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je aankomt rijden in de haven, moet je naar rechts toe gaan. En dan voor het schip zit ergens een trap tegen het gebouw aan. Je moet dus zeg maar voor hun langs lopen op een veilige afstand. Boven aan de trap moet je ze 1 voor 1 snipen. Begin bij de onderste twee die bij de loopbrug staan en werk daarna het hele schip van links naar rechts af.

    TIP: Ik zou eerst gewoon met je Sniper kijken waar precies alle mannetjes staan, anders loop je nog weleens te zoeken naar 1 verborgen mannetje.
     
  19. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, heb hem nu gehaald. Ben op het 2e eiland.
     
  20. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het 2e eiland moet ik als 1e de missie: Sayonara Salvatore doen. Ik moet naar Luigi's club, als ik daar bijna ben komt er bij mij te staan: The maffia will spott you around Luigi's club! Als dat er komt te staan is het roze vierkantje op m'n map weg. Even later zie ik een filmpje, er rijd een auto weg met Salvatore erin denk ik, en dat was het. Wat moet ik doen?
     

Deel Deze Pagina