1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 27 feb 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij is ook al wel een paar keer vastgelopen tijdens het saven, erg irritant. Gebeurd altijd net na een vet moeilijke missie op de een of andere manier :confused:
     
  2. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat heb ik ook. En dan doe ik die missie maar weer overnieuw, en lukt het niet. Erg frustrerend.
     
  3. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    00k wel eens gehad met dat vastlopen maar je moet dan NIET na die missie saven maar erna nog een extra missie doen, en halen. Anders loopt ie weer vast bij dezelfde missie in je savehouse
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  4. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is die nog nooit vastgelopen
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij ook een keer vastgelopen bij het saven. Ik had net zo'n 10 missie's gedaan. Erg irritant dus!
     
  6. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    is het bij gta 3 ook dat als je cheats gebruik dat er dan procent af gaat of is dat aleen bij vice city?
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    D'r gaat toch geen procent af? Er verdwijnt toch 1 pakje ofzoiets waardoor je maar 99% kunt halen.
    Anyhow, het is inderdaad bij beide spellen het geval dat je maar 99% kunt halen wanneer je cheats gebruikt.
     
  8. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    IK gebruik zo heel af en toe cheats voor de fun. Kan ik dan geen 100% halen?
    want ik heb wel al alle hidden packages! Ik heb het nu effe over vice city. Ik weer daar is een andere topic over maar jullie hadden het hier erover. :)
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je dan niet de 100% halen
     
  10. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    als je codes gebruikt, kun je niet alles meer vinden of in de loop van het spel krijgen, dus je kunt dan geen 100% halen
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week GTA 3 maar weer eens uit de kast gehaald en ben weer opnieuw begonnen. Ik ben nu echter op 99% en het enige wat ik nog moet doen is die missie met die hummer op het derde eiland. Dit is de missie waarin je binnen zoveel tijd alle checkpoints moet halen, ik hebt het echt al 100 keer geprobeerd, maar het lukt me niet meer en ik weet ook niet hoe ik het de vorige keer gedaan heb.
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen kijk ff op www.gamefaqs.com, staan heel veel specifieke faqs, onder andere over die bonusmissies, zoals deze.
     

Deel Deze Pagina