Weet je zeker dat dit preview beelden van gta voor de X-box zijn lijken namelijk wel erg veel op de beelden van gta op de ps2 vooral de tweede foto lijkt erg veel op de mansion van het cartel van gta op de ps2
Duh, 't wordt ook precies dezelfde game als GTA3 op de PS2, alleen met betere graphics. I want that game!!!
Oh ik dacht dat het beelden van gta 4 moesten voorstellen het zou ook wel schelen als je er wat meer informatie bij had gezet
tjonge xboxgamer kan je dat niet eens..??? naja hier is de url :http://www.teamxbox.com/images/games/ss/53/image2340.jpg de plaatjes zijn dus van teamxbox
Die pics zijn van +- feb 2001 op gestuurd als 'xbox pics' door rockstar sinds toen is de xbox versie van het spel MIA.
Ik wil niet vervelend doen en jullie de hoop ontnemen, maar deze pics en het onderwerp zelf is al ........tig keer op txb-forum aan de orde geweest. Voor alle duidelijkheid, dit zijn niet de xbox-pics, het zijn de ps2 pics. Dat heeft 1 van de administrators van txb ooit gezegd op het forum. Maar heb wel gehoord dat gta3 ergens laat 2002 zou moeten gaan verschijnen op de x. Naja ik spreek jullie nog wel Doeeeeei
hmm dat word nog ff wachten dus ;( ik kijk hier dus echt naar uit, want deze game schopt gewoon zeker kont.