1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop iig weer dat ze de wereld net zo maken als in GTA SA, dus gewoon 1 grote wereld met meerdere steden en vette natuur daar tussenin waar je uren rond kan rijden. Zou leuk zijn als ze dan wat europese steden zouden nemen, bv. soort amsterdam en soort berlijn en soort brussel en soort parijs en soort londen (er dus op gebaseert en niet precies hetzelfde, want door afstanden zou dat heel raar worden). Als ze dan in die steden ook de taal aanpassen enzo, dan zou dat egt heel vet zijn.:D 8)
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej taal maakt mij allemaal niet uit, ik denk als ze dat gaan doen dat ze dan gewoon allemaal amerikaans praten maar mischien met een accentje, dat bv de franse een beetje frans accent hebben en de engelse natuurlijk een brits accent. Maar ik had ergens gelezen dat hij minder groot zou worden dan gta:confused:a is da waar?
     
  3. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij zou het vet lijken als ze bijvoorbeeld amsterdam met een beetje omgeving, met utrecht eromheen en dat je dan in het vliegtuig kan stappen dat je dan naar rome en de omgeving kan gaan. Dat het nog een beetje realistisch is, maar dat je dan rond elke steden wel gigantisch grote stukken hebt waarin je kan lopen/vliegen/rijden.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen geilt al jaren op nederlandse steden, maar er is maar 1 stad die enigszins kans maakt, en dat is Amsterdam. En voor de rest niks.Rotterdam HEEL misschien.

    Maarja, ik hoop dat ze gewoon doen waar ze goed in zijn, en dan kan het me echt de geschoren apenballen schelen waar het zich afspeelt.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind de locatie niet zo belangrijk, van mij mogen ze veel meer tijd besteden aan de vrijheid die je hebt. Je kan bijna niks nuttigs doen in GTA, alleen missies van je gang en je mag niet eens zelf bepalen bij welke gang je je wilt aansluiten. IK WIL DE VRIJHEID VAN OBLIVION \o/ !!!
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een erg tof spelletje worden.GTA V zal een hele belangrijk spel worden,omdat vrijwel iedereen de GTA serie kent en speelt.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in maar de vrijheid van GTA is ook niet nuttig bedoeld :b: beetje auto's jatten en doen wat je wilt, dat is de kracht van de postbank, grauw!
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In scarface gaat het allemaal om macht en respect en dat krijg je door veel geld te verdienen. In GTA ontbreekt dit, later krijg je geen macht maar verrander je ineens in een super gangster die duizenden gasten kapot schiet met gekaapte straaljager en gestolen tanks.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    soort amsterdoom die omgevingen waren wel bruut ;)
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe mij maar liever Rome, Parijs en Madrid e.d. Amsterdam is zo Nederlands :+ Heb ik al genoeg gezien.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook wel wat meer vrijheid willen zien. een beetje zoals GTA 2. Dat je zelf kunt bepalen bij welke gang je je aansluit. Misschien nog meer de RPG kant op, dat je je karakter zelf een beetje kunt vormgeven.

    Er komt ineens een beeld bij me op. Dat je die hele gangwar in Amsterdam moet naspelen, met Cor van Hout, Willem Holleeder en John Mieremet.
    wel geinig, maar dat zullen ze niet doen.
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dan liggen de makers van GTA straks ook tussen 6 planken ;).

    Met die rpg elementen heb je wel gelijk, maar ik zie liever dat je een personage van de grond af kan opbouwen. Dus zelf aanpassen hoe groot de neus is enzo. Ook lijkt me vet als die makers die webcam functie erin doen, zodat je jou eigen hoofd in het spel kan doen... hoe vet zal wel niet zijn Goedzo! :)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ BulletTime 88

    Dit zou wel gaaf zijn, als dit mogelijk is. Echter moet het er dan wel echt gelikt uitzien!
    Niet dat je een Wereld krijgt (nog altijd computerachtig) en dan in eens een realistisch hoofd van jezelf erop.
    (met bijvoorbeeld nog de achter grond van de foto erachter...)
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dan maak ik een foto van de achterkant van mijn hoofd :+
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zoiets zou wel grappig zijn.:) Maarja zoiets kun je denk ik in de toekomst wel verwachten de webcam dat je hem zo kunt toepassen in games.
     
  16. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat het zich in London gaat afspelen, aangezien de eerdere steden Vice City, Liberty City en San Andreas (van originele reeks) al in 3D zijn omgezet; dan blijft London (toenmalige uitbreidingset) nog over....


    Via google dit gevonden van gamer.nl, nogal oud bericht.

     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch hoop ik niet dat het zich in London gaat afspelen, doe dan in Italie ergens, zodat je de mafia erbij kunt doen. Of anders in Nederland met de drugs, maar niet Londen. Veel te grauwe saaie stad...
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Soho was toch een beetje ruig daar? :+

    Italië lijkt me wel erg vet :)

    Maarja, than again, ik denk niet dat we op een europese stad/land hoeven te wachten.. In principe is het GTA1 tijdperk afgesloten, aangezien ze nu naar GTA4 gaan. iig niet Londen..

    *denkt nog eens na over Italië, echt vet! maarja, dat is een beetje Godfather, wat vooral in me op komt..

    Misschien Havana/Cuba.. :9
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik dus ook aan, ik vond dat er bij de Godfather in Italie zo'n goede mafia sfeer was, echt iets voor gta...
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    gta 4 moetne ze in rusland laten afspelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina