1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee dit denk ik niet.
    Ze gaan geen personen in het spel doen die je niet kan beschieten. dit zou ik echt crap vinden, doe er dan geen kinderen in.
    Of kinderen erin, en lekker bruut afslachten, of geen kinderen erin.
    Lijkt me ook wel geinig om een kinderwagen omver te rijden met 150 km/h hahaha :D :D
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik snap de gedachte van sommige hier niet, hoe kun je er nou zeker van zijn dat er kinderen inzitten? Dan is logisch nadenken voor sommige ver te zoeken... Er komen geen kinderen in, dit is GTA. Een beetje nadenkend mens weet dat ze daar de grootste problemen mee zouden krijgen en zelf zouden ze het nooit willen omdat het gewoon TE is.
     
  3. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup inderdaad, denk dat er ook geen dieren inkomen (op die vogels na dan). Ook allemaal iets te.
     
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat rockstar er geen kinderen of dieren in zal stoppen voordat je het weet heeft rockstar oorlog met greenpeace en unicef omdat gta4 zou aanzetten tot geweld tegen kinderen en dieren..
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ze trekking zich over het algemeen niets aan van de media maar als ze dat doen wordten ze wel heel erg verkettert.|:-

    Die burgermeester moet niet zeuren btw. We willen toch ook geen New York waar alles veilig is om in te gamen, we willen een paralel universum genaamd Liberty City waar wel van alles te beleven valt.:+
    Ik denk dat het zich wel afspeelt na 9/11 btw. Ik ben naar New York geweest en het zag er wel zo uit als ik het gezien heb. Nou zal het er in 2001 er ook wel zo hebben uitgezien, maar als het geen voordelen heeft om het zich in het verleden af te laten spelen zullen ze dat ook wel niet doen.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb GTA 3 nooit gespeeld, maar dat speelde zich toch ook af in Liberty City / NY? Zat daar dan wel het WTC in (release 1 maand na 9/11)?
     
  7. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik hoop eigenlijk niet dat ze de WTC er in doen.
    Ik heb mensen gekend die op die verschrikkelijke dag in het WTC waren........
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Reken er maar op dat het WTC er niet in komt.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    you never know..

    dieren zouden ze er toch niet instoppen. misschien een persoon die een hond uitlaat? want zoveel soorten dieren kom je toch niet tegen in een stad..
     
  10. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar komen die gedachten vandaan dat ze kinderen of dieren erin willlen stoppen? Als ze dit zouden gaan doen, wat ik erg betwijfel, dan hadden ze het ook al eerder kunnen toepassen.
    Ik zeg niet dat R* altijd etisch verantwoord bezig is, maar ze weten echt wel wat nog kan en wat niet...

    btw. ik kwam laatst in de avonduren een vos tegen in Arnhem, midden in een woonwijk :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als ze dieren doen dan is het misschien in een pakhuis dat er ergens een rat voorbij loopt, maar denk niet dat er mensen zullen zijn die een hond aan het uitlaten zijn en dat soort dingen.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina