[PC] Grand Theft Auto Advance [GBA]

Discussie in 'Games' gestart door Exige, 27 okt 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    [GTA Advance]

Volgens de site van Rockstar is GTA Advance inmiddels verschenen (sinds 26-10-2004). Heeft iemand de game al ergens gespot?

Officiële site

[Screens]

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    hehe tziet er wel Lachen uit (net zoals GTA 1 en 2 :D), jammer dat ik geen GBA heb maar tlijkt me nix om mee te sturen en te schieten/etc..

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nog niet gespot maar het lijkt me een erg vermakelijke game. Ik houd van topview GTA. Speel nog steeds GTA 2, terwijl ik GTA3 en VC amper gespeeld heb. Deze game zal me ongetwijfeld een hoop uurtjes zoet gaan houden!

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Van de hele GTA serie vind ik alleen 1 en 2 goed, de rest is bagger. Dit lijkt me dus ook enorm vermakelijk mits de controls een beetje goed zijn, en de snelheid van de wagens.

5. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me het meest vermaakt met GTA 1. Alles was zo vernieuwend, supergame! De screens van GTA Advance lijken er erg veel op, dus deze game wil ik zeker hebben. Alleen heb ik de game nog nergens gespot.

Ik vind het overigens vreemd dat, bijvoorbeeld, GCShop de game niet op haar site heeft staan, terwijl je dat wel zou mogen verwachten van een gamesshop. :{

6. sirky

sirky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is, sinds vandaag, binnen bij Gamemania (België). Ga hem zeker halen, vertrek volgende week op reis en het lijkt me de max om relax op het strand GTA te kunnen spelen. :) Ook bij BartSmit is ie online te bestellen.

IGN geeft de game een 8.5, gamespot slechts 6.5. lijkt me niettemin een toppertje. helemaal back to the basics van GTA1 en 2 met de openheid van GTA3.

update: ben hem juist gaan halen in gamemania.hij is er dus wel degelijk. nu ff testen die handel! GTA SA was ook binnen, maar weet niet of ze hem al verkopen.

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  7. burdie

burdie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klote spel die gta alleen de nieuwe is mooi die san andreas

8. burdie

burdie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat lul je dom gta 3 vice city en san andres zijn 3d das super 1 en 2 zijn kut

/Mod Volgende keer wat netter taalgebruik graag, dit is nergens voor nodig. - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2004
  9. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    praat burdie tegn zichzelf? kan iemand het uitleggen?

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me 3 keer niks, ben dit stadium al een aantal jaar geleden gepasseerd.

EDIT: Nee, die post was waarschijnlijk gericht op Orcist, maar ik ben het overigens wel met m'n eens. GTA1, London & 2 waren leuk, maar bij 3 begon de echte pret pas.

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja heb geen zin meer in zulke games, Gameplay was toen dertijd wel leuk, maar 3d games zijn toch wel meer mijn ding geworden!.

Ik heb hem ook nog niet gespot in de winkels

12. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik von het juist vet mooi (top view) en ik vind gta 2 ook nog leuk om te spelen (net werk :D)
    doet me trouwens denken toen ik gta op de psx speelde _O_
    Ik ga deze mischein wel aanschaffen voor in de kerst vakantie :)

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dit lijkt me opzich wel een vermakelijke game.
    alleen jammer dat ik geen gameboy SP meer hebt:).

14. Victor

Victor Guest

Dit wordt cool.

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij eik best cool, heb zelf heel wat uurtjes plezier gehad aan de 2d versies :D

16. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaaah! Ein-de-lijk! Hier heb ik zo lang op gewacht... _O_

17. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel cool gta op gba (btw da rijmt wel een beetje :D ) anyway, kzou hem wel kopen als ik een gba had

18. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    De review op gamespot zet me toch wel een beetje aan het twijfelen of ik GTA Advance in huis zal halen. Gevoel van snelheid en een goed overzicht ontbreken in de gameboy versie, zo meldt gamespot. De game wordt beoordeeld met een 6.5. IGN geeft de game daarentegen een 8.5.

Heeft iemand de game al in zijn/haar bezit? Meld je ervaring. :)

Deel Deze Pagina