1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    op xboxlive hoorde ik eens een gast die dacht dat europa een land was:emo:


    ik hoop wel dat ze het chrysler buiding erin doen, wil je uit je vliegtuig springen, val je (met mooie doorboringsanimatie) op die pin :)
     
  2. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    @mattiejj

    Heb jij de trailer gezien?
    Daar in kun je zien dat de Chrysler building er wel inzit.
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand is dus al tevreden;)
     
  4. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ben nog wel benieuwd naar wat ze nog meer laten zien.
    en over al die discussies: 't is hun game en je zal 't zelf wel zien als 't er allemaal in zit of niet.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    oh, dan ga ik nog eens kijken, had 's ochtends gekeken :)
     
  6. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat die amerikanen dan niet te veel invloed zullen hebben op Rockstar: wat wel zo is natuurlijk.

    Heb al een enorm sterk gevoel dat ze er geen vliegtuigen in gaan doen. En ik hoop niet dat ze dit doen omdat anders die amerikanen gaan janken dat je in gebouwen kan vliegen. En dat stuk van die burgemeester.
    "veiligste grote stad van amerika"

    9/11 : do I need to say more????

    Blijkt maar weer na het lezen van een aantal posts hier hoe triest het denk gehalte van vele amerikanen tegenwoordig is.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als er geen vliegtuigen of helicopters in zitten hoeft het van mij al niet, dat vind ik altijd het leukste aan gta. en als je een gebouw in vliegt betekend het toch niet dat het gebouw kapot moet? dan lijkt me er niet zoveel aan de hand.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal eens met de man boven me.
     
  9. TheGodfather

    TheGodfather Guest


    Vergeleken met andere Amerikaanse grote steden is New York de laatste paar jaar(dus na 9/11) wel de veiligste stad. En ik kan die amerikanen heel goed begrijpen dat ze niet graag willen dat je gebouwen in kan vliegen. Ik woonde met de 9/11 ramp in NY als je het van dichtbij meemaakt snap je die amerikanen wel!
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies... die ramp ligt gewoon gevoelig, ik denk niet dat rockstar daar op door wil trappen... en er zullen vast wel weer vliegtuigen inzitten..
    Ze moeten het dan maar zo maken dat als je een gebouw raakt, alleen je vliegtuig kapot gaat... op die manier is er geen enkel probleem.

    Ben trouwens ook benieuwd hoe die nieuwe engine te werk gaat... ik zag die destructie demo in de nieuwe star wars game, erg indrukwekkend!
     
  11. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens
    vliegtuigen zorgen juist dat het spel cool is:p

    in welk jaar speelt het ook alweer af?
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het spel er minder om zal gaan verkopen als er vliegtuigen in zitten, maar de kritiek die Rockstar over zich heen zal krijgen als er eenmaal filmpjes op youtube verschijnen van vliegtuigen die in torens/flat/wolkenkrabbers vliegen op youtube verschijnen zal wel groot zijn.
    Wellicht dat de overheid er dan maatregelen tegen gaat nemen
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32

    Is te zien aan je avatar ;).
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat de regering etc van Amerika nou loopt te zeiken over kinderen/dieren/WTC etc. IK bedoel, ze hebben zelf die aanslagen gepleegd, dus nou moeten ze ook niet zeiken.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar kunnen we heel lang over gaan discussieren, maar dit gaat over GTA en niet over conspiracy theorieën (die imo allemaal bullshit zijn).
     
  16. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ze hebben zelf die anslagen gepleegd?????
    Wat loop jij nou stom te lullen dan.

    Ben het eens met Joene90
    Die theorieen zijn allemaal bullshit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2007
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft waarschijnlijk niet zo lang geleden Fahrenheit 9/11 of een andere conspiracy docu gekeken, en dat is nog niet zo lang geleden dat hij er zelf over is gaan nadenken.. Zelfde als met die docu van Al Gore, waaruit je alles kan weerleggen als je erover nadenkt, maar toch geloof je het als je de film hebt gezien.



    Ontopic: Van mij mogen ze vliegtuigen in GTA stoppen, maar het zou wel ongepast zijn om er gebouwen mee te kunnen vernietigen. De tijd zal leren wat Rockstar besluit.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ieder z'n mening hè.
    Ik hoop in ieder geval dat ze er vliegtuigen en helicopters etc instoppen, dat vond ik altijd wel gaaf, met een jet de piramide in las venturas invliegen
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterk beargumenteerd ook... :mad:

    Ik denk dat we het beste maar weer over de game zelf kunnen gaan praten...
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ookal hebben 'ze' het zelf gedaan, denk je dat IEDEREEN in amerika mee eens heeft gestemt en ze alle emoties faken?
    Als ze in nederland scooters zouden verbieden denken de bejaarde: ''Gelukkig, herrie allemaal!'' dan zeg je tog ook niet; ze wouden het zelf dus nou moeten ze niet zeiken...
    Lompe mening van je, leren nadenken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina