1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @Arjan:

    Wat zei Take2 dan?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zoals eerder gezegd er komen zat goede spellen uit, wist gewoon niet hoe ik die allemaal zou kunnen spelen aankomende maanden.

    Enigste spel wat ze van mij vroeg mogen releasen is Halo 3

    Niet omdat ik dat spel leuk vind of ga kopen maar dan rotten al die vervelende irritante kinderen die online gamen verzieken tenminste op naar Halo 3 in plaats van bij andere spellen mensen uit te schelden teamkillen enzo.

    Kan ik lekker rustig Team fortress 2 uit orange box, UT 3 etc spelen en wellicht worden gears of wars en shadowrun ook wel weer een stuk gezelliger
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat mensen ook zeggen met er komen genoeg toppers uit, het is waar maar Grand Theft Auto was toch echt de grootste titel die ik moest hebben en ik ben niet de enige.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    om even gamespot te quoten: dit zijn alle toppers (ja oude release date staat er nog bij van GTA4, maar dit artikel was voor het bericht)


    The fourth quarter of 2007 may go down as having the most high-profile releases of top-tier games in history, with the three months following Halo 3's September 25 launch being positively jam-packed with games. Call of Duty 4, Mass Effect, Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, Lost Odyssey, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Warhawk, Tony Hawk's Proving Ground, Half-Life 2: The Orange Box, NBA Live 08, NBA 2K8, Conan, Ace Combat 6: Fires of Liberation, EA Playground, Clive Barker's Jericho, Guitar Hero III: Legends of Rock, Need for Speed ProStreet, Assassin's Creed, Age of Conan: Hyborian Adventures (PC), Gears of War (PC), The Simpsons Game, Turning Point: Fall of Liberty, Virtua Fighter 5, TimeShift, Mercenaries 2: World in Flames, World in Conflict, Beowulf, Resident Evil: Umbrella Chronicles, WWE SmackDown! vs. RAW 2008, Army of Two, Brothers In Arms Hell's Highway, Rayman Raving Rabbids 2, SimCity Societies, Rock Band, Final Fantasy XII: Revenant Wings, Universe at War: Earth Assault, SOCOM: Confrontation, God of War: Chains of Olympus, Devil May Cry 4, Unreal Tournament 3 (PC and PS:cool:, Uncharted: Drake's Fortune, NIGHTS, and many other titles are all currently scheduled to arrive before the midnight bells chime on December 31, 2007. The majority of those titles will arrive in November, after Grand Theft Auto IV's mid-October launch and before the end of the all-important holiday shopping season in mid-December.
     
  5. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net dat die pas in april 2008 uitkomt ivm. ruimtegebrek op de dvd en die compressietechniek daarvoor er nog niet is om hem op een Hd dvd te plempen,bij de Ps 3 past hij wel maar hij mag niet uitgebracht worden voordat hij klaar is voor de 360. Maar geen best nieuws dus ik had me er erg op verheugd.
     
  6. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als dat het probleem is, zet het dan maar op 2 dvd's. Half jaar wachten is echt te lang, misschien wordt het nog langer.:'-(
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem niet. GTA IV is gewoon niet klaar.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat stond hier 2 pagina's geleden ook al, en het klopt niet wat je zegt, want ze doen het niet op een hd dvd gooien omdat niet iedereen een hd dvd speler heb voor de 360,

    en je bedoelt zeker dat de compressietechniek er niet is om hem op een gewoon dvdtje te gooien, want er is geen compressie nodig voor op een hd dvd, want die heeft toch genoeg ruimte?

    maar er zijn zoveel site's en anaallistenen en zooi, die van alles beweren,


    want naar mijn weten heeft rockstar games nog geen officiële verklaring gegeven voor de vertraging,
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord het is allemaal klote indeed , maar bedenk wel dat de game er niet slechter op kan worden.
    Dus liever een betere game dan een vroege kut game.

    En misschien was het allemaal wel een reclame stunt en komt hij wel op 19 oktober uit}:]
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Iedereen thuis waanzinnig chagerijnig op 19 Oktober omdat tie op die dag uit moest komen maar ondertussen in de winkel ligt het vol met GTA IV's maar niemand koopt het. :+
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan tog ga ik hem halen als ik het weet.
     
  12. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou het niet het niet kloppen wat ik zeg,zuigen doet hoe dan ook dat(als) hij uitgesteld word.|:-
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ook al zou het probleem liggen aan de xbox zijn hd of aan de achterstand van de ps3 versie omdat het daar te moeilijk voor te maken is.
    Rockstar/TakeTwo zal nooit de schuld op 1 vand de 2 consoles leggen aangezien op deze manier 1 van de 2 in een slecht dag licht word gezet waar ze gegarandeerd problemen mee zullen krijgen met de groote bedrijven Sony of Microsoft. ;)
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste speelbare build had framerate problemen, last van pop-up en nog meer puntjes. Tenminste, als je de ervaringen van journalisten mag geloven die 'm kort geleden konden spelen.

    Nog verder terug, deed Dan Houser wat uitspraken over de ontwikkeling en de voor- en nadelen van de Xbox 360 en PS3. Wij kunnen alleen maar gissen. Perfect voer voor fanboys en analisten. ;)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het niet zo heel erg dat GTA IV is uitgesteld. Laat ze die game maar lekker perfectioneren ! Er komen tot die tijd genoeg andere toffe games uit dus er zijn genoeg alternatieven om je mee bezig te houden :)
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof nooit dat ik me zolang met andere spellen kan bezighouden 8)

    Maarja, met onwijs veel pijn in m'n hart moet ik zeggen...

    doe toch maar liever een moddervet compleet spel dan een halfbakke ehm... naja geloof nooit dat een GTA kut zal zijn...

    Maarreuhh nu heb ik wel zoiets van *Doe ons maar volgend jaar achterover door de muur klappen van ontzag Rockstar* :b:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    pff... er zijn op het forum van gta4 in het 'gta4 is uitgesteld' topic 800 posts gemaakt en meer dan 20.000 views binnen 24 uur.

    Maar ik vind het toch zo gek hé. Peter Moore had helemaal staan te vertellen dat 'de grote 3' (GTA SA, Halo 2, Madden 04) zich dit jaar weer zou herhalen met GTA IV, Halo 3 en Madden NFL 08 en nou is GTA IV uitgesteld. En die trailers en de informatie, alles was precies uitgekiend op de releasedatum, en nu is hij uitgesteld!!! Echt heel vreemd.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval duidelijk dat game bij lange na nog niet klaar is... als je al ietwat waarschuwende previews leest van sites en bladen die de 2 demos in actie hebben gezien.. en als je dan leest dat ze bijna allemaal nog niet onder de indruk waren over dingen zoals de framerate, de gebouwen, en hoe opvallend het was hoe rockstar dingen verborg zoals pop-ups van gebouwen en de draw distance, dan is het zeker begrijpbaar dat ze hem uitstellen.

    Ik vindt het erg jammer, vooral omdat het meteen zo drastisch een half jaar is uitgesteld.
    Maar goed, het moest gewoon gebeuren, jammer dat we dit niet zagen aankomen, dat maakt het meestal wat minder erg.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ach 1 voordeel, nu krijgen we vast meer trailers! \o/:thumbs:;)
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet hoor, want rockstar heeft zelf volgens mij gezegd dat ze maar 3 trailers zullen uitbrengen voordat de game gereleased zou worden. Maar ja ze zeiden ook dat GTA4 17 oktober uit zal gaan komen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina