1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had wel met uitstel rekening gehouden, maar niet zo lang. :eek: Nu maar hopen dat het het wachten waard is. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  3. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik vraag me toch echt af hoe die game ontwikkelaars plannen! zo vaak dat een spel word uitgesteld... ze leren het waarschijnlijk nooit.

    Het is toch niet zo moeilijk om een planning te maken en je daar aan te houden..
    als volgens je planning het spel af is rond oktober dan maak je daar vanaf het begin toch gewoon maart van.. heb je een half jaar speling en krijg je ook geen gezeur.

    Maja we wachten het maar af.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, misschien deden ze dat wel, mischien hadden ze een jaar speling nodig:p

    ik hoor ze nu al tekeer gaan op de Playstation forums, als dat echt waar is, is het wel zwaar genaaid van microsoft, maja, scheit, ik heb toch geen ps3, XD


    kijk je kan het ook zo zien, nu houden we nog iets tegoed
     
  5. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Als het waar is dat het door de 360 komt dat hij uitgesteld is trap ik gelijk mijn 360 de deur uit (geloof niet echt dat het alleen aan de 360 kan liggen). Want eerst werd er gezegt dat de PS3 versie 2 weken achter op schema lag.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Die game is gewoon nog niet af. Dat is het probleem waar Rockstar Games mee kampt.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    joh.... je meent het...... :+

    hadden ze maanden geleden ook al gezien denk ik......

    wat mij tegen de borst stoot is dat ze er wel overal reclame voor maken en nu in eens een half jaar uitstellen......

    maar ja.... we hebben geen keuze hierin , blijft desondanks de grootse teleurstelling van 2007.....
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dit is gewoon echt zo fokking... kut.
    "The Awesome 3" is verkloot, zijn nu dus alleen nog Halo 3 en Assassin's Creed van over. Ook al sommige dingen die aanduiden dat Assassin's Creed uitgesteld gaat worden, dus ik ben echt helemaal pissig.
    Ze werken er 2 jaar aan, zetten eindelijk een releasedatum erneer, en dan 3 maandjes ervoor stellen ze het een HALF JAAR uit....

    Zou eigenlijk uit woede de game niet willen kopen, maar ... het blijft wel een awesome game :mad:.
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat jullie je erg aanstellen, er komen echt heel veel relaxede spellen uit in Q4 en persoonlijk vind ik het wel fijn dat het nu een beetje verdeeld wordt.

    en GTA4 kan nu alleen maar beter worden :)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben het wel met je eens, Ik speel veel liever CoD4, Halo3, en BiA3 met mijn clan en door de uitstel van GTA heb ik daar veel meer tijd voor. In 2008 heb ik dan gewoon alle tijd om van dit spel te genieten.
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen heeft een clan , niet iedereen zit te wachten op Halo , Assasins creed of CoD4.......

    jullie mogen het misschien aanstellerij vinden , voor mij was dit het beste spel voor het Q4 van 2007.....

    eens kijken hoe jullie reageren als blijkt dat de door julie genoemde spellen met een half jaar worden uitgesteld.......

    ieder zijn smaak en ieder zijn waarde , laat ze daar in.....
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Agreed, zo is het ook. Helaas hebben veel mensen hier moeite mee |:-
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toch van tevoren, heel veel spellen worden vroeg of laat wel eens uitgesteld. Het is inderdaad wel een erg lange uitstelling, dat hadden ze moeten zien aankomen.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En aan wie hebben we dit allemaal te danken? :mad::mad:

    Bron: GTA4.net
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet eens zeker. Bij GTA IV demo die ze op Xbox draaide waren er details niet inorde en dergelijke... vergete ook niet dat Rockstar North Manhunt 2 ook nog bezig is. Alles op zijn tijd.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Analyst: PS3 caused GTA IV delay

    Wedbush Morgan analyst Michael Pachter believes that Rockstar has delayed the release of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3. And since it's lr one console over the other, they can't release one version and delay the oikely that Rockstar had an agreement with Sony not to favouther.

    "We think it is likely that the Rockstar team had difficulty in building an exceptionally complicated game for the PS3, and failed to recognise how far away from completion the game truly was until recently.

    "We think it is also likely that Take-Two had a contractual commitment to Sony that it would not favour competitor Microsoft by launching the Xbox 360 version of GTA IV prior to launching the PS3 version, and believe that any delay of the PS3 version necessitated a delay of the Xbox 360 version."

    The game has been delayed until February, March or April of 2008, though hopefully we'll have a more specific date soon.

    lol zoiets zegt toch nix, net kwam iemand ook al dat 360 het probleem was, allemaal bullshit totdat iest officieels bevestigd wordt,
     
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    De een geeft de xbox 360 de schuld, de ander ps3 maar de fout ligt gewoon bij Rockstar zelf.. Ze hadden met beide console rekening moeten houden.
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod knip Laat maar weer eens zien hoe agressief sommige mensen van een spelletje kunnen worden. Je mag het nog niet eens spelen met je 16 jaartjes :emo:
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, het was een kwestie van tijd totdat de fanboy sites zaken zouden gaan verdraaien. Eerst die UKRebellion die MS de schuld geeft, en nu zo'n vage analist die Sony de schuld geeft. Beetje sneu naar mijn mening, mja zulke mensen zijn nu eenmaal erg kortzichtig wat dat betreft. Lekker met een korreltje zout nemen die hap. Take2 was vrij duidelijk waarom ie is uitgesteld, en dat blijkt ook als je de ervaringen leest van websites die al een preview hebben mogen spelen laatst.

    Het is nooit leuk als een game wordt uitgesteld, maar laten we wel een beetje normaal blijven posten. Al die onzin over zelfmoord plegen en Rockstar uitmoorden, kom op zeg....=(
     
  20. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt balen toen ik internet aanzetten vanmiddag...... #*@#$%#-zooi is er ook bij mij door m'n hoofd gegaan.
    Dit is onomstreden voor mij ook dé titel van 2007, en denk dat het de ontwikkelaar zeker aan het hart gaat om ons dit voor 2007 te ontnemen.

    Misschien troosten ze ons wel met een vroege demo, wie weet.
    Maar zoals de pater uit Oegstgeest zou zeggen: "Gelukkig hebben we de beelden nog!" lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina