1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    wat houd vibrant colours precies in? :9
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    You may remember these WANTED posters that started appearing in Brooklyn near the beginning of the year, requesting information on the whereabouts of Niko Bellic, Little Jacob, and Elizabeta. Well one of those characters has now showed up, on North 5th and Bedford Ave, in Williamsburg, Brooklyn:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :cool:
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze het over de mods hebben... die waren toch niet officieel en voor de PC.

    Ze hebben het over de co-op stijl van spelen die je in SA kon doen.. 2 spelers op 1 scherm, niet online, maar locaal... was een beetje suf, dus verwacht maar niet te veel van de multiplayer.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    meeste 360 games draaien op 30 fps anders
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Net het lange artikel van EGM gelezen.. daar staat een stukje over de de Hot Coffee mod.. Maar ik wist niet dat een nederlander die MOD heeft gemaakt.. typisch nederlanders en sex gaat altijd samen.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vandaag aangenomen voor een leuk baantje dus ik ben wel weer op kas als ie uitkomt:)
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    30 fps en wat als het nu druk word op het scherm? Knalt dan die hele fps in elkaar?
     
  10. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ah wat! Mss hebben ze m gelocked op 30fps om ervoor te zorgen dat je geen framedrops krijgt. Als ie eerst op 60 fps zou draaien en dan bij meerdere spelers online zou inzakken dan zou iedereen klagen. Daarom mss vanaf het begin 30fps. Wat ik gehoord heb is dat er mooie explosies, veel verkeer, mensen etc aanwezig zijn. We kunnen ook geen wonderen van de xbox verwachten he!

    PS: bv Forza koos voor 60fps maar kon daardoor minder grafische dingen doen. Wat ze wel konden doen is een perfecte reactie/berekening van de besturing nabootsen. Nou bij GTA is de realiteit van en besturing nou ook weer niet zo belangrijk. Liever een volle stad en 30 fps dan een spookstad met 60 fps.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Een spook stad heeft ook zo z'n charmes. :+
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik mis de joggende elvis mannetjes uit de 2D gta's die waren altijd erg leuk om te killen en als je dat had gedaan dan hoorde je altijd
    "YOU KILLED ELVISSS"
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er net als in AC zoveel mensen tegelijk op straat lopen denken jullie ?
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zou wel mooi zijn als het er net zoveel zijn als af en toe bij Dead Rising zag. Sta je daar midden op zo'n drukke plein bom vol met mensen en dan een granaatje er tussen tossen. :eek:
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Bij Dead Rising waren het er wel erg veel, ik hoop niet zoveel mensen bij elkaar te zien in Real Life:eek:
     
  16. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(elvis has left the building ja
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat vond ik nou altijd veel minder bij GTA en zoals het nu klinkt moet je weer een heleboel knoppen indrukken wil je, door blijven rijden, rechtvooruit rijden, naar achter kijken, je gun pakken en dan ook nog schieten. :eek:

    Artikel waar het uit komt.
     
  18. Remco

    Remco Guest

    T klinkt een beetje t zelfde als bij SR, volgens mij valt het wel mee met het aantal knoppen wat je in moet drukken..
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd alleen dat raam inslaan heb je niet bij SR , voor de rest precies hetzelfde.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, maar voor saints row hoef je toch geen LB of dergelijke ingedrukt te blijven houden om te schieten? Of heb ik het verkeerd opgevat? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina